VANAD Engage | Lid Klantenservice Federatie
VANAD Engage klantenservice verbeteren

VANAD Engage

Persoonlijk klantcontact | Conversational Intelligence | Technologische ondersteuning | Consultancy | Training

We de dialoog centraal stellen in alles wat we doen en we niet bang zijn om de wereld van klantcontact steeds opnieuw uit te vinden. Hoe kan het anders en beter? Wat leren we van de informatie uit al onze klantcontacten en hoe kunnen we daarmee de klant nóg beter helpen?

Wij zijn Engage, partner in goed klantcontact waarbij verbinding centraal staat. Wij bieden persoonlijke en digitale oplossingen die klantcontact verbeteren. Het is onze missie om ieder contact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol te maken. Dit doen wij door de juiste mensen, technologie, processen en data te verbinden.

  1. Persoonlijk klantcontact
    De mensen die jouw klantenservice een persoonlijke touch geven, kunnen wij via verschillende sourcing modellen bij je plaatsen,
  2. Conversational Intelligence
    Door alle interacties met je klant te analyseren, creëer je inzicht in de waarde van je klantcontact. Deze inzichten gebruik je om je klantenservice te verbeteren,
  3. Technologische ondersteuning
    Slimme en juiste inzet van digitale middelen zorgt ervoor dat klantvragen die zich daarvoor lenen via self service opgelost worden. Engage biedt advies en tools om je klanten het gemak van self service te laten ervaren, kosten te besparen en de kostbare tijd van klantexperts te besteden aan die contacten waarbij persoonlijke verbinding écht van meerwaarde is,
  4. Consultancy
    Wij ondersteunen je graag met kennis over klantcontact en klantprocessen, helpen bij de training van medewerkers en sturen actief op de doelstellingen van je organisatie. En met praktische adviezen kun jij alle data van de interactie met je klant strategisch inzetten om bedrijfsdoelen te behalen,
  5. Training
    Welke talenten hebben je medewerkers al en welke potenties welk potentieel wil je verder ontwikkelen? Welke organisatiedoelen wil je graag bereiken en heb je hiervoor al de juiste talenten en capaciteiten aan boord? Engage helpt je bij het ontwikkelen van het potentieel van jouw medewerkers, waarmee je hen en jouw organisatie vooruit helpt.

Inke Lunenberg
Business manager sales & marketing

Inke.lunenberg@vanadgroup.com
06 49 29 02 17

Website: facilitair contactcenter

VANAD Engage klantcontact verbeteren