KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

ai-empathie

AI ontmoet empathie in klantcontact

LET OP:
WEGENS ZIEKTE VERPLAATST. NIEUWE DATUM VOLGT Z.S.M.

Interactief rondetafelgesprek

Tijdens dit rondetafelgesprek van de expertgroepen HR en Technologie onderzoeken we hoe AI klantcontact slimmer én menselijker kan maken. Met inzichten van Tinne Van den Broeck, Customer Success Director bij Orion Intelligence, en Carolien de Oliveira, directeur Ocaro, krijg je een realistisch beeld van wat AI in klantcontact kan betekenen – en wat (nog) niet.

Het maximale aantal deelnemers is bereikt. Aanmelden voor de wachtlijst kan middels een mail naar events@klantenservicefederatie.nl. 

Informatie

 

Doorn

dinsdag
24 jun '25

13.30

fotocollage-ksf-hr-congres-2024

KSF HR-congres

Creëer de toekomst van klantcontact 

De wereld van klantcontact ontwikkelt zich razendsnel, gedreven door technologie én een groeiend besef van menselijk welzijn. Op het KSF HR-congres 2025 richten we ons op de cruciale rol van leiderschap in deze transformatie. Hoe empoweren we onze klantcontactmedewerkers om niet alleen mee te bewegen met veranderingen, maar hierin te floreren? Wat vraagt dit van onszelf als manager of directie?

Info & aanmelden

Amsterdam

Woensdag
2 juli '25
10.00
De lijn is open

In gesprek met...

Met de ‘In gesprek met’-bijeenkomsten biedt het bestuur laagdrempelige mogelijkheid om online met andere leden en het bestuur in gesprek te gaan over het verenigingsbeleid en andere thema’s die relevant zijn voor de sector, het vakgebied, de eigen organisatie of KSF als vereniging.

Online

Data

3, 4, 5 sept '25
15.00
Nederzandt inspiratiedag

KSF Inspiratiedag 2025

In het hart van de Betuwe, verscholen tussen weelderig groen en de schittering van een kabbelend meer vind je de KSF Inspiratiedag 2025.

KSF nodigt je van harte uit om deel te nemen aan een middag welke in het teken staat van inspiratie, innovatie én persoonlijk contact.

Info & aanmelden

Valburg

dinsdag
9 sep '25
13.15
Cyclus Young Professionals

Cyclus Young Professionals

Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak

Wij zoeken kritische vragenstellers, ambitieuze & gedreven young professionals die zich herkennen in de omschrijving ‘verliefd zijn op het klantenservicevak’.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
16 sep '25
13.30
iso 18295 certification

Startbijeenkomst

Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'

Kom meer te weten over de ISO 18295 begeleidingstraject. 

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.

Tijdens de introductiebijeenkomst ga je direct al actief aan de slag met de zelfevaluatie!


Info & aanmelden

Doorn

vrijdag
19 sep '25
14.00
intervisiegesprek-boardroom-1

'Klantcontact in de boardroom'

Intervisiegesprek

Voor leiders die weten dat klantcontact het verschil maakt en klaar zijn om die waarde te claimen. Voor C-level die willen leren hoe je klantrelaties omzet in resultaat. En voor iedereen die klaar is om van ‘service’ een strategische pijler te maken.


Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
23 sep '25
13.30
Lies-Anne en Hans

KSF Ledengesprek

Welke kansen, ervaringen en zorgen rondom de rol van AI voor L&D-professionals heb jij?

Op initiatief Hans Spierings en Lies-Anne van Essent

Bij het geven van ontwikkeladviezen en bij het ontwikkelen van e-learnings maken we gebruik van AI-tooling. Graag willen we in gesprek met anderen over de kansen die dit biedt voor bijvoorbeeld het 70|20|10 leren, gepersonaliseerd leren, contentcreatie of kennisdeling. Hoe speel je als L&D-professional in op deze veranderingen? En welke ethische en praktische vragen roept dit op binnen onze organisaties?

Info & aanmelden 

Den Bosch

dinsdag
30 sep '25
10.00

KSF Jaarcongres 2025

KSF Jaarcongres 2022 opname

Save the date!

Samenwerking met de Klantcontact Quiz!

Ook dit jaar kun je op het KSF Jaarcongres weer rekenen op inspirerende topsprekers en een geweldige sfeer. Nieuw en uniek in de editie van 2025 is de samenwerking met de Klantcontact Quiz. We sluiten het congres gezamenlijk af met een feestelijke awardshow.

Hilversum

Donderdag
4 dec '25
13.30