KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

NTT 2023

NTT Global Customer Experience Report 2023

Workshop AI or goodbye?!

Het 2023 Global CX Benchmarking Report van NTT is wereldwijd gepubliceerd en tijdens de KSF Expertgroep sessie CX die op 30 november 2023 plaatsvindt, gaan we samen met Marcia Groeneveld en Janneke Verbruggen van NTT in op de bevindingen van het rapport. 


Deelnemers ontvangen na afloop van de sessie de het 2023 Global Customer Experience Benchmarking Report cadeau!

Barneveld

30 nov '23
14:30-16:00

Aanmelden

HR Sturen op gedrag, resultaat op KPI’s

Sturen op gedrag, resultaat op KPI’s?

Inspiratiesessie HR & Leiderschap

Anouk de Leeuw, specialist en trainer in klantgericht gedrag bij Ocaro, vertelt graag haar inzichten en deelt wat de wetenschap hierover zegt. Geert van Schaaij – teamleider KCC gemeente Dronten– vertelt over zijn (team)aanpak.


Uiteraard krijg je concrete handvatten om direct toe te passen binnen jouw team en gaan we met elkaar het gesprek aan.

Kasteel ter Horst

7 dec '23
10.00-13.00
De Gouden Vink

De Gouden Vink

KSF Teamchallenge

‘De Gouden Vink’ is geïnspireerd op het event ‘De Gouden Giraffe’ van het Belgische Customer Experience Forum; een succesvol en terugkerend event waarbij jaarlijks de CX-battle centraal staat. KSF heeft dit event in een ander jasje gegoten; waar ‘De Gouden Vink’ in 2023 gericht is op CX kunnen in opvolgende jaren andere aspecten binnen klantcontact centraal staan. Wat in ieder geval ieder jaar terug komt is het competitie-aspect en het teamverband waarin collega’s worden uitgedaagd om samen aan het werk te gaan.

Utrecht

1 feb '24
10.00-16.00