Hier vind je alle geplande events

Ruim 30 events per jaar

Direct naar het inschrijfformulier:

16

SEPT
14:00 - 16:30

Social Service

Social Dilemma: social service en privacy


23

SEPT
13:30-15:30

Data

Workshop Roadmap Datadriven Klantcontact


online experience klantcontact optimaliseren

12

OKT
14:00- 17:00

Online Experience

Hoe bol.com data gebruikt om de online ervaring van klanten te optimaliseren
Frankwatching KSF

Conversational Conference 2021

Susan Soleimani, senior projectmanager bij de Klantenservice Federatie, speekt op de Conversational Conference 2021 van Frankwatching over trends en ontwikkelingen in conversational klantcontact.


23 september 10:00-15:00 | KSF leden krijgen korting 

14

OKT

00:00-00:00

HR

Betekenisvol werk in klantcontact vanuit strategisch HR: de juiste match tussen organisatie en medewerker

ksf-jaarcongres-2020

4

NOV
14:00- 17:00

KSF Jaarcongres 2021

Storytelling op je website voor de beste en meest oprechte klantbeleving


cx swiss sence klantenservice federatie

11

NOV
16:0-18:00

CX

Swiss Sense is 2 jaar geleden gestart met de ontwikkeling en uitrol van een nieuw CRM platform als onderdeel van een klantcentrischer strategie.
arrow_drop_up arrow_drop_down