KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

Ruim 30 events per jaar

marketing klantenservice

2

JUN
14:30-17:30

Workshop

Van klantcontact naar klantbediening

game-based-learning-1

7

JUNI
14:30-17:30

HR

Fun terug in de organisatie met behulp van game based learning

KSF kick-off

21

JUN
15:30-16:30

KSF Kick-off

T.b.v. de 4e servicebelofte, aftrap Q3 2022.
open varen

23

JUN
09:00-22:00

Open Varen

Doe mee, Varen, aanwaaien en Netwerken!

HR-congres 2022

29

JUN
14:00-19:00

KSF HR-congres 2022

Krapte, of onbenut potentieel?

Hybride event

do’s en dont's van het automatiseren van klantcontact

7

JUL

00:00-0:00

Techniek

De do’s en dont's van het automatiseren van klantcontact

KSF Café

Het KSF Café is een initiatief om met leden in een kleine setting het gesprek te voeren over de ontwikkelingen binnen de branche en de uitdagingen welke we in de praktijk ervaren. De Klantenservice Federatie is benieuwd hoe wij voor jou van meer toegevoegde waarde kunnen zijn. Je kunt bij het KSF Café terecht met zowel vragen als wensen. 


Mogelijk word je hier persoonlijk voor uitgenodigd, maar natuurlijk mag je je ook altijd aanmelden. Het KSF Café is zowel online als op locatie in Doorn te volgen. Je bent van harte welkom op het KSF Koetshuis om persoonlijk kennis te maken met de medewerkers van het bureau. Schrijf je in voor één van de aankomende KSF Cafés en dan treffen we elkaar snel!

Data & tijd

Donderdag 12 mei | 15:30 - 16:45

online experience klantcontact optimaliseren

6

OKT
00:00-00:00

Online Experience

N.t.b.

18

OKT
00:00-0:00
Technologie klantenservice verbeteren

8

NOV

00:00-0:00

Technologie

N.t.b.

22

NOV
00:00-00:00

8

DEC
00:00-0:00

15

DEC

00:00-0:00

Social Service

N.t.b.

Direct naar het inschrijfformulier: