KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

WFM Tweeluik

WFM werksessie

Tweeluik over de toekomst van WFM in relatie tot AI en technologie

‘De toekomst van WFM in relatie tot AI en technologie’; wat zijn de verwachtingen, waar liggen de uitdagingen en wat hebben professionals op het gebied van WFM nodig? Om hier een goed beeld van te krijgen organiseert de KSF-expertgroep WFM een tweetal bijeenkomsten. 


Info & aanmelden

Capelle a/d IJssel

dinsdag
24 sep '24
12.00
ISO 18295

4 okt | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

  • Werksessie zelfevaluatie H4 & H7

Customer Contact Week | 7 - 9 oktober | AmsterdamCCW 2024

20% korting voor KSF-leden

ISO 18295

18 okt | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

  • Werksessie zelfevaluatie H6 & H8

Event KSF Jaarsponsor Content GuruEvent Content Guru 2024

ISO 18295

15 nov | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

  • Werksessie zelfevaluatie 5, H9 & deel 2
ISO 18295

22 nov | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

  • Bijeenkomst over het auditproces

KSF Jaarcongres 2024

Op 19 september start de voorverkoop voor het KSF Jaarcongres 2024. Dit vindt plaats op 28 november bij De Rijtuigenloods in Amersfoort. Het thema  'AI in de praktijk' staat centraal!
topje-ijsberg

HR werksessie & showcase

Ontdek de kracht van autonomie en bevlogenheid – Ben jij als teamleider een deepdiver of een snorkelaar?

De wereld van klantcontact verandert snel. Met de opkomst van AI verschuift de rol van mensen in klantcontact richting maatwerk, empathie en echte verbinding. Juist nu is jouw rol als coach of teamleider belangrijker dan ooit. Maar hoe diep ga jij?


Info & aanmelden

Loenen

donderdag
12 dec '24
10.00