KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Hier vind je alle geplande events

NVM 2024

Nationale Voicemonitor

Publiekspresentatie en mini-symposium

De resultaten van de 5e editie van de Nationale Voicemonitor gepresenteerd. De Nationale Voicemonitor is een jaarlijks onderzoek naar de ervaringen met klantcontactcentra (KCC’s) onder meer dan 1.000 Nederlandse consumenten. Het onderzoek is aangevuld met diepteinterviews met experts van tien KCC’s over de ervaringen en toekomstverwachtingen van (generative) AI in de omgeving van KCC’s. Meer>>

Utrecht

Dinsdag
19 MRT '24
15.30
iso 18295 certification

Start verbetertraject

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen. Het verbetertraject bestaat uit vier bijeenkomsten, een e-learning, een online bijeenkomst en twee 1-op-1 consultgesprekken.


Op 22 maart krijg je toegang tot de e-learning. 5 april is de eerste bijeenkomst in Doorn.


Meld je aan via events@klantenservicefederatie.nl.

Doorn/online

Vrijdag
22-03-'24
13.00
ISO 18295

5 april | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

Bijeenkomst zelfevaluatie H4 + H7

Workshop HR Behoud van medewerkers

Workshop HR

Behoud van medewerkers met afstand tot de arbeidsmarkt

Tilburg

Dinsdag
09 apr '24
12.15
ISO 18295

19 april | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

Bijeenkomst zelfevaluatie H5 + H6 + H8

ISO 18295

17 mei | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

Bijeenkomst zelfevaluatie H9 + Deel 2

ISO 18295

24 mei | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

Bijeenkomst planning implementatie verbeteracties

ISO 18295

31 mei | ISO 18295 verbetertraject 'Samen naar Excellent klantcontact'

Bijeenkomst toelichting audit proces

Save the Date

KSF HR-congres 2024

Voorverkoop van start!!!


  • 12 juni 2024
  • Nationale-Nederlanden, Arnhem

Het KSF-HR-congres 2024 wordt mede mogelijk gemaakt door Zendesk, SUSA, Timing Contact Center Services, Content Guru, WEngage en Concentrix + Webhelp.
Open Varen

Open Varen

Een mooi vooruitzicht, een traditie Open Varen op 20 Juni 2024, Editie 14! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide BBQ Buffet kan ook. Meer>>

Oud-Loosdrecht

Donderdag
20 jun '24
08.30