KSF event kalender kennisdeling in klantcontact

Maak gebruik van het KSF-netwerk. Start een ledengesprek! 

Roel Masselink directeur KSF
Met wie wil jij in gesprek?

Hier vind je alle geplande events

KSF-leden

Pre-ALV sessie(s)

Op de ALV ontbreekt het ons vaak aan tijd om uitgebreid met elkaar van gedachten te wisselen over onderwerpen die voor de sector en de vereniging van belang zijn en om hierover tijdens de ALV samen met elkaar een mening te vormen. 

Daarom organiseren we een aantal pre-ALV sessies over de Code Verantwoordelijk Marktgedrag, de KSF Trendmonitor, de ledenwerving en het concept-huishoudelijk reglement.

Online

donderdag
24 apr '25
10.00
Lia Kasteel

KSF-ledengesprek 'kennismanagement' vervolg

Hoe kun je een kennisbank effectief introduceren en behouden?

Ik werk als manager KCC bij het Kadaster en wij hebben een tool waarin we kennis kunnen vastleggen. Er zit nog veel potentie in welke we nog onbenut laten en ik wil hierin graag stappen voorwaarts maken. Ik wil graag in gesprek met collega's die de kennismanagement visie hebben uitgewerkt én deze ook daadwerkelijk in de praktijk werkend hebben gekregen.

Informatie & aanmelden

Doorn

donderdag
8 mei '25
13.00
intervisiegesprek-boardroom-1

Intervisiegesprek 'Klantcontact in de boardroom'

Tijd voor regie. Voor impact. Voor boardroom-waardig klantcontact.

Je zit in de boardroom. Je ziet de waarde maar intern blijf je strijden tegen korte-termijn denken tegen collega’s die klantcontact niet ‘strategisch’ vinden. Of niet goed begrijpen wat echt goed contact kan opleveren. Veel investeren in acquisitie, minder in de dienstverlening en het behouden en binden van klanten. Kortom: hoe krijg je een investeringsvoorstel succesvol door de boardroom?

Informatie & aanmelden

Doorn

dinsdag
13 mei '25
12.00
Cyclus Young Professionals

Cyclus Young Professionals

Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak

Wij zoeken kritische vragenstellers, ambitieuze & gedreven young professionals die zich herkennen in de omschrijving ‘verliefd zijn op het klantenservicevak’.

Info & aanmelden

Doorn

donderdag
15 mei '25
13.30
iso 18295 certification

Verbetertraject 

Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'

Samen met experts, ervaringsdeskundigen en deelnemende organisaties analyseren we alle facetten van je KCC aan de hand van de ISO-norm voor contactcenters, zodat je precies weet welke verbetermaatregelen je moet implementeren om tot excellent klantcontact te komen.


 Info & aanmelden 

Doorn

Vrijdag
16 mei '25
10.00
ALV

ALV

Alleen voor leden

Hou vanaf 14.00u vrij in je agenda voor een inhoudelijk en inspirerend voorprogramma rondom één van de jaarthema's van KSF

Aanmelden

Locatie n.t.b.

dinsdag
10 jun '25
15.30
Open Varen

Open Varen

Hét netwerk-event van de klantcontactbranche

Een mooi vooruitzicht, het 3de LUSTRUM, een traditie Open Varen op 19 Juni 2025, Editie 15! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar gewoon komen ‘aanwaaien’ en genieten van de netwerkborrel en uitgebreide BBQ Buffet kan ook.

Loosdrechtse Plassen

donderdag
19 juni '25
0.00
fotocollage-ksf-hr-congres-2024

KSF HR-congres

Creëer de toekomst van klantcontact 

De wereld van klantcontact ontwikkelt zich razendsnel, gedreven door technologie én een groeiend besef van menselijk welzijn. Op het KSF HR-congres 2025 richten we ons op de cruciale rol van leiderschap in deze transformatie. Hoe empoweren we onze klantcontactmedewerkers om niet alleen mee te bewegen met veranderingen, maar hierin te floreren? Wat vraagt dit van onszelf als manager of directie?

Info & aanmelden

Amsterdam

Woensdag
2 juli '25
10.00
Cyclus Young Professionals

Cyclus Young Professionals

Stichting Een Nieuw Geluid, KSF én CCMA slaan de handen ineen voor de toekomst van het vak

Wij zoeken kritische vragenstellers, ambitieuze & gedreven young professionals die zich herkennen in de omschrijving ‘verliefd zijn op het klantenservicevak’.

Info & aanmelden

Doorn

dinsdag
16 sep '25
13.30