ContactCare | Lid Klantenservice Federatie
ContactCare klantenservice verbeteren

ContactCare

Personeel op locatie | Detachering | Klantcontact uitbesteden | Klantcontact trainingen | Consultancy

we het heel erg belangrijk vinden om onze branche, samen met alle mensen daarin, naar een hoger niveau te tillen. Er gebeurt veel in onze branche en de KSF is daarom een belangrijke kennis- en ontwikkelpartner. Een mooi voorbeeld is de cerficeringsrol die KSF vervuld. Zij trekt hiermee de kar voor kwaliteitsverbetering en is de verbindende facor voor haar leden. Onze missie is mensen verder helpen, de KSF is daar onlosmakelijk mee verbonden.

Al 12 jaar zijn wij specialist op het gebied van klantcontact. Wat ons anders maakt dan andere dienstverleners is dat wij voor iedere klant, ongeacht de uitdaging, een kwalitatieve oplossing kunnen bieden, waarbij het menselijke aspect van de dienstverlening centraal staat.

Goed klantcontact zorgt voor meer loyale en tevreden klanten. Vanuit ons klantcontactcenter in Amersfoort staan wij dagelijks honderden consumenten en bedrijven te woord via telefoon, e-mail en chat. Zo zorgen wij ervoor dat organisaties zich volledig kunnen focussen op groei, terwijl hun klantcontact bij ons in goede handen is.

Om aan deze gevarieerde hulpvraag te voldoen bestaat ContactCare uit 4 organisatieonderdelen met elk hun eigen expertise in klantcontact; outsourcingsoplossingen, klantcontactpersoneel op locatie, trainingen & opleidingen en consultancy.

Wij gaan voor win-win-win! We willen dat mensen gelukkig zijn, de natuur blij is én dat onze maatschappij erop vooruitgaat. Samen een betere wereld bouwen. Geen goed doel, maar de perfecte balans tussen winst en het toevoegen van échte waarde. Zo helpen wij mensen iedere dag een stukje verder.

  • Consultancy
  • Personeel op locatie
  • Academy
  • Klantcontact uitbesteden

Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort 0337440044

info@contactcare.nl
www.contactcare.nl

Mensen verder helpen.

contactcare klantcontact personeel