Callexcell | Lid Klantenservice Federatie
Callexcell klantcontact verbeteren

Callexcell

Inbound | Outbound | Fulfillment | Training & coaching | Consultancy

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat …

Omdat we onze expertise in de customer contact wereld verder willen uitbreiden en onze passie willen delen. Als Belgisch customer solution center, met een vestiging in Maastricht, vinden we het enorm waardevol om bij te leren over de sector in Nederland. Bovendien heeft ieder contact center baat bij een sterke branchevereniging die onze gezamenlijke belangen verdedigt.

Over ons

Callexcell is een customer solution center, waar kwaliteit en medewerkerstevredenheid op de eerste plaats komen. Al onze collega’s kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning, opleidingen en coaching in een bruisende werkomgeving. Bij Callexcell zijn we ervan overtuigd dat het menselijke en het digitale hand in hand gaan. Met passie en expertise streven we in elk klantcontact naar customer delight. Bovendien creëren we toegevoegde waarde voor onze partners dankzij innovatie en automatisering. Callexcell, Not Another Contact Center!

Video

Producten/ diensten

  • Inbound (dispatching, high care, admin/sales/service/tech-oriented); 
  • Outbound (acquisition sales/appointment setting/data cleaning/commercial stimulation & loyalty/satisfaction inquiry/follow-up & care/nursing/traffic building); 
  • Fulfillment (non-contact admin tasks); 
  • Training & coaching; 
  • Consultancy (workforce management, recruitment, inhouse management, operational IT, digital marketing, innovative tech solutions).

Contact Callexcell NV

Tiensesteenweg 168
bus 401 blok C
3800 Sint-Truiden

+32(0)11 49 49 49

Website: facilitair contactcenter

Ontdek onze customer solutions!

Callexcell facilitair contactcenter