KSF Leden | Klantenservice verbeteren in de klantcontact branche

In de onderstaande categorieën vind je een overzicht van onze leden, zij presenteren zich op hun eigen pagina. En alle leden geven antwoord op de vraag waarom zij zich hebben aangesloten bij de Klantenservice Federatie: de kwaliteit van klantenservice verbeteren? Kennis halen of brengen? Netwerken? Belangenbehartiging? De financiële voordelen?

De Klantenservice Federatie helpt ook graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. In de onderstaande categorieën vind je wat onze leveranciersleden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor klantcontact verbeteren. 

Alle ruim 200 leden op een rij vind je hier: ledenlijst.

Over de KSF

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Onze leden zijn overheidsinstanties, grootbedrijven, mkb en zzp. Ze zijn werkzaam in de sectoren overheid, retail, nutsbedrijven, telecom, financiële dienstverlening, zorg, opleidingsbureaus, uitzendorganisaties, leveranciers van IT en vele andere zaken die met het vak van klantcontact te maken hebben. 

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.

In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.

Meer over het KSF-lidmaatschap