Crossover | Lid Klantenservice Federatie
Klantenservice verbetern Crossover

CrossOver

Inbound | Outbound | Loyaltyconcepten | Marktonderzoek | Dataverrijking

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Er is voortdurend beweging binnen de klantcontactsector; klantbehoeftes veranderen en innovaties volgen elkaar in een hoog tempo op. Bij CrossOver geloven we in het delen en opdoen van kennis. De klantenservicefederatie is voor ons dé manier om in contact te komen met collega-bedrijven en ontwikkelingen op de voet te kunnen volgen. Wij zijn van mening dat we op deze wijze kunnen leren van concullega’s en daarnaast willen we inspiratie opdoen om onszelf en de klantcontactsector in het algemeen blijvend te verbeteren.

Over ons

Met een jong en dynamisch team verzorgen wij al jaren het klantcontact met de klanten en abonnees van onze partners. Onze nuchtere, frisse blik zorgt ervoor dat we geen uitdaging uit de weg gaan. We denken in oplossingen en hanteren een flexibele werkwijze zodat er direct geschakeld kan worden met wat de markt nodig heeft. Daarnaast geven we onze kennis continu door, CrossOver is namelijk al sinds 1999 dé expert in klantcontact.

Wij bieden maatwerk op een breed spectrum aan dienstverlening, van het optimaliseren van inbound klantenservices tot verschillende outbound call-activiteiten. Tevens hebben wij één van Europa’s grootste loyalty-programma’s mede opgestart en nog altijd in beheer. Door continue te monitoren en te luisteren naar de wensen van onze klanten bieden we een oplossing passend bij elke klantvraag.

Bij CrossOver trainen en coachen we onze medewerkers voortdurend om de kwaliteit van ons werk te kunnen waarborgen. Voordat onze medewerkers starten bij CrossOver wordt een training verzorgd om kennis te maken met de diensten en werkwijzen van onze organisatie. Iedere medewerker leert alles over de systemen, doet productkennis op en ontvangt de nodige kennis op het gebied van klantcontact. Tenslotte kan ons personeel rekenen op continue persoonlijke aandacht en intensieve coaching.

Diensten

  • Inbound klantenservice
  • Outbound call-activiteiten
  • Loyaltyconcepten
  • Afsprakengeneratie
  • Marktonderzoek
  • Dataverrijking

Contact CrossOver

Tesselschadestraat 6
8913 HB Leeuwarden
Website: facilitair contactcenter
Tel: 058 233 3400

Contactcenter Crossover