DDMA
DDMA is de vereniging voor marketing en data. Ons doel is de data driven marketing sector op een hoger plan te tillen onder het motto ‘Data, maak er iets moois van‘. Wij brengen de beste mensen en kennis betreffende data, marketing en privacy bij elkaar.
CCMA
De CCMA is de beroepsvereniging in Nederland voor professionals die werkzaam zijn in de Customer Contact branche.
Platform voor Klantgericht Ondernemen opent voor jou en je collega’s de deuren naar kennis, bedrijven en vakgenoten. Met ideeën die breed inzetbaar zijn en die je direct kan toepassen, laat PvKO je zien hoe je klantgerichtheid kunt opbouwen en onderhouden. Voor elke organisatie, elk proces en het belangrijkste; voor ieder mens. Je ontmoet klantgerichte ondernemers en medewerkers op inspirerende locaties en geniet van goed verzorgde bijeenkomsten. Een mooie community om deel vanuit te maken.
eX:plain
Ieder jaar staat eX:plain borg voor de inhoud en organisatie van ca. 400.000 examens. Zitten we met bedrijven, sectoren en onderwijsorganisaties aan tafel om vast te stellen wat de arbeidsmarkt nodig heeft en hoe het onderwijs daarop kan inspelen. Die norm leggen wij vast en examineren we. Met onze praktijkgerichte, multimediale leermiddelen helpen we - binnen het bedrijfsleven en het onderwijs - mensen zich te ontwikkelen.
UWV staat voor Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen. Wij zorgen voor een deskundige en efficiënte uitvoering van de werknemersverzekeringen, zoals de WW, WIA, WAO, WAZ, Wazo en Ziektewet. Daarnaast bieden wij arbeidsmarkt- en gegevensdiensten. We voeren deze diensten uit als zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
CustomerFirst
CustomerFirst is dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact. CustomerFirst informeert je zowel digitaal als in print over hoe je de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe je de customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt deze vaktitel je continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.