Klantenservice Federatie

Start een ledengesprek!

Maak gebruik van het KSF-netwerk

Met wie wil je in gesprek?

Iemand met een vergelijkbaar vraagstuk?

Vakgenoten uit de regio?

KCC managers, WFM'ers, CX'ers etc.?

Branchegenoten met dezelfde functie? 

Zeg het maar...

ledengesprek

Wat is een ledengesprek?

Een KSF-ledengesprek kan een brainstormsessie zijn, het uitwisselen van ervaringen of het uitdiepen van een vraagstuk. Misschien heb je wel behoefte aan een netwerk vakgenoten uit de regio of uit dezelfde sector? Het initiatief voor een ledengesprek ligt jou! KSF zorgt voor de organisatie.

Het gesprek vindt online plaats of bij de initiator op locatie.  

Spelregels KSF-ledengesprek

  • Alleen toegankelijk voor medewerkers van organisaties die lid zijn van KSF
  • Globale inzichten/ take-aways worden door de initiatiefnemer achteraf gedeeld via de KSF-ledenomgeving 
  • KSF regelt de promotie, maar je plaats zelf ook een oproep in de KSF Ledenomgeving
  • KSF-ledengesprekken worden kosteloos door KSF georganiseerd
  • Geen commerciële bijbedoelingen (zowel van de initiator als van de deelnemer)
Starten ledengesprek

Een ledengesprek starten

  • Je vraagt via het onderstaande formulier een ledengesprek aan
  • KSF-bureau en expertgroepen bespreken het onderwerp en nemen contact op. Wellicht kunnen we je hulpvraag op een andere manier invullen.
  • Er wordt een event aangemaakt op klantenservicefederatie.nl en in de KSF Ledenomgeving
  • Jij plaatst een oproep in de KSF Ledenomgeving
  • KSF brengt het KSF-ledengesprek onder de aandacht bij leden via direct mail en nieuwsbrieven of via persoonlijk contact. 
  • Je gaat online (of bij jou op locatie) in gesprek met je nieuwe netwerk!!!

Formulier