Conduent
Customer Experience Management Solutions | HR | Business Process Solutions
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
Conduent ondersteunt de KSF in haar initiatieven als branchevereniging. De KSF blijft zich onverminderd hard maken en inzetten voor het klantenservice-vakgebied en de positie ervan in de markt. De klantenservice sector is er een die continue in beweging blijft met innovaties, digitalisering en nieuwe regelgeving. De KSF speelt daarin een belangrijke rol, brengt leveranciers en afnemers bij elkaar en besteedt ook veel aandacht aan de medewerkers die de klantenservice tot leven brengen. Uiteraard onderschrijven wij ook de 7 servicebeloften van de KSF en haar leden.
Over ons
Management van klantervaringen (CXM) heeft alles te maken met klantcommunicatie middels verschillende kanalen, industrieën en locaties, een merk-belofte waarmaken en het verbeteren van de klanttevredenheid en loyaliteit.
Conduent richt zich erop uitzonderlijke klantbetrokkenheid te creëren en digitale transformatie in diverse industrieën, zoals de financiële sector, gezondheidszorg, telecom & media, logistiek en vele andere te versnellen.
Al ruim 25 jaar levert Conduent innovatieve en efficiënte klantcontactdiensten waarbij de klant, de eindgebruiker, centraal staat. We begrijpen de behoeften van klanten als geen ander en werken samen met onze partners aan (digitale) Customer Experience Management-oplossingen die eenvoudiger, sneller, veiliger en kosteneffectiever zijn.
Bedrijfsvideo
Producten/ diensten
- Wereldwijde service
- Snel inspelen op fluctuerende volumes
- Business continuïteit met veilige work-from-home oplossingen
- Breed scala aan oplossingen
- Klantcontact expertise in vele sectoren
- Diensten in meer dan 20 verschillende talen
- Any-shore leveringsmodellen (24/7)
Contact Conduent
Website: facilitair contactcenter Conduent
Wij leveren bedrijfskritische diensten en oplossingen