Content
Ieder lid krijgt een pagina in de KSF Ledengids. Hier mag je jezelf presenteren zoals je dat zelf wilt.
Er is ruimte voor de volgende content:
En alle leden geven antwoord op de vraag waarom zij zich hebben aangesloten bij de Klantenservice Federatie.
Heeft jullie organisatie een product of dienst wat een oplossing biedt voor een vraagstuk wat gelinkt kan worden aan een van de thema's van KSF?
KSF biedt de mogelijkheid om via een videopresentatie KSF-leden te informeren over jullie oplossing. Deze presentatie komt op een themapagina over dit vraagstuk. Welke via nieuwsbrief en social media onder de aandacht gebracht.
Exclusieve korting voor KSF-leden op jullie events, producten of diensten nemen we graag op in de KSF Ledenomgeving.
Draag bij aan het succes van KSF: word sponsor van onze activiteiten en creëer zichtbaarheid voor jouw organisatie.
Sponsormogelijkheden o.a.:
Samen sterk voor een groot en relevant KSF.Nodig jouw klanten uit om deel te nemen aan expertsessies of deel een onderzoeksrapport van KSF. Voor betaalde events van KSF krijg je altijd een kortingscode om met jouw klanten te delen.
Altijd beschikbaar om cadeau te doen: KSF-kennismakingspakket. Incl. de ISO 18295 e-learning.