Continuum Global Solutions
Inbound | Outbound | Voice/ non-voice | social media | chat | webcare
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
We met elkaar verbonden zijn ten aanzien van het streven naar constante verbetering van kwaliteit van de dienstverlening en optimaliseren van het imago van ons vak.
Over ons
Continuum is een jonge organisatie met meer dan 21 jaar ervaring. Begin 2019 is Continuum ontstaan als een afsplitsing van een andere BPO speler, waarbij medewerkers en klantrelaties ondergebracht zijn in een nieuwe organisatie die zich voor de volle 100% richt op customer experience activiteiten. Wereldwijd werken er ruim 17.000 medewerkers voor Continuum in 15 verschillende landen. We bedienen de Nederlandstalige markt vanuit 3 eigen locaties in Nederland, een c0-sourcing locatie in Nederland, een grote groep thuiswerkers en een nearshore locatie in Turkije.
Bedrijfsvideo
Producten/diensten
- inbound customer care
- outbound customer care
- voice / non-voice
- social media
- chat
- messaging
- webcare
Contactgegevens
Dennis de Smidt, VP Operations, dennis.desmidt@continuumgbl.com.