Soleo Groep | Lid Klantenservice Federatie
Soleo klantenservice verbeteren

Soleo Groep

Inbound klantenservice | outbound en inbound sales | B2C en B2B | Leadgeneration

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

wij net als de KSF en andere leden klantcontact als echt vak zien. De klantcontact branche is continu in beweging en ontwikkeling. Kennisdelen, kwaliteitsstandaarden en continu werken aan verbetering van de branche is van groot belang. De KSF faciliteert hierin, samen komen we verder.

Over ons

Soleo is een multichannel contactcenter, opgericht in 2008. De afgelopen periode is de organisatie sterk gegroeid, zowel autonoom als door diverse overnames. In Nederland, Belgie en op Curacao werken circa 1200 medewerkers vanuit onze contactcenters of thuis en zij verzorgen klantcontact via alle kanalen. Van Inbound Sales en Online Chat tot Outbound Acquisitie en Leadcampagnes en zoveel meer. Optimaal klantcontact voor ieder moment in de customer lifecycle, zowel B2B als B2C.

De menselijke factor in de dialoog met klanten is en blijft belangrijk, al zal de inzet veranderen. Technologische oplossingen stellen ons in staat klantcontact efficient en effectief af te handelen en mensen vrij te maken voor het bieden van gepersonaliseerde oplossingen. Met onze gecombineerde inzet van mens en technologie realiseren we de gewenste resultaten voor onze opdrachtgevers.

Producten/ diensten

  • Inbound klantenservice
  • outbound en inbound sales
  • B2C en B2B
  • Leadgeneration,

Contact

www.soleo.nl

contact@soleo.nl

+31 (0)88 777 08 88

Magisch goed in klantcontact

Soleo inbound klantenservice