SmartCenter | Lid Klantenservice Federatie
SmartCenter klantcontact verbeteren

SmartCenter

Consultancy | Detachering | Strategie | Mensen en middelen

we bij KSF kennis vergaren en delen wat bijdraagt aan een hogere NPS tegen lagere kosten voor onze klanten. Wij streven hierbij naar de innovatieve en trending topics die het mogelijk maakt om klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.

We voelen ons medeverantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en het waarmaken van je merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en bij het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals zíjn je merk! We denken met je mee over hoe je klanten ‘serviced’, het verschil in jouw branche maakt en je merk versterkt. Over hoe je kunt groeien door continu te verbeteren tegen lagere kosten, medewerkers aan je te binden en flexibel kunt zijn in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!

Hogere NPS tegen lagere kosten in drie stappen

1. Consultancy

  • Klantcontact Strategie
  • Customer journey
  • Kanaalsturing
  • Persona’s

2. Professionals – Detachering (as a service)

  • WFM / Planning
  • Business intelligence & Data analisten
  • Teamleiders / -managers
  • Kennismanagement

3. Mensen en middelen

  • Managed flexteams
  • SmartWorking
  • SmartSourcing
  • SmartTools

Gebouw “Oficio”
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam Zuidoost

T. 088-3747300
info@smartcenter.nl

Website: facilitair contactcenter SmartCenter

SmartCenter klantenservice verbeteren