Salesupply
E-commerce Customer Care | Scalable | Customer Care Software | Real-time visibility and Reporting
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
Salesupply heeft ervoor gekozen om aan te sluiten bij de Klantenservice Federatie voornamelijk voor de kennisdeling. Salesupply vindt het erg belangrijk om bovenop de laatste trends te zitten, om deze ook daadwerkelijk te analyseren en eventueel te implementeren. Zodoende proberen wij constant onze klanten de perfecte klantbeleving aan te bieden. De Klantenservice Federatie speelt hierin een belangrijke rol, door middel van de diverse events en expertsessies zijn wij op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.
Over ons
Salesupply weet als geen ander hoe je je Customer Experience optimaliseert. Sinds 2008 helpen wij succesvolle online retailers en brands met het bouwen van de perfecte Customer Experience. Dankzij onze E-commerce Customer Care oplossingen kunnen bedrijven zich volledig focussen op het verder uitbreiden van hun business.
- E-commerce Customer Care
- Scalable in 36 languages
- Shared & dedicated seats
- Native agents
- Real-time visibility and Reporting
- Plug & Play connection
- E-commerce Customer Care Software
- 3 times zones - Europe, US, China
- 200 multiclients
Video
Producten/ diensten
- E-commerce Italië
- E-commerce UK
- Internationale Retourservice
- Customer Contact Center
- E-commerce Polen
- International Business Accelerator®
- Logistiek e-Fulfilment
- Cross Border Fulfillment
Contact Salesupply B.V.
Kerkenbos 1047
6546 BB Nijmegen
Nederland
Telefoon: +31 (0)24 7113370
Linkedin
Website: facilitair contactcenter