Cygnific B.V.
Social Media support | Telefoon en e-mail support | Loyalteit programma’s | Customer Care support | Business support
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
Cygnific is aangesloten bij de KSF om de kwaliteit van onze service te helpen waarborgen. Dit gebeurd vooral door middel van kennisuitwisseling. Daarnaast beschermt de KSF onze positie als klantenservice verlener in de maatschappij en de politiek.
Over ons
Bij Cygnific zijn de ambities torenhoog. We willen het meest persoonlijk klantencontact team worden, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers. Met veel oog voor kwaliteit zetten Cygnificans altijd een extra stap als het gaat om de klantbeleving. Mensen helpen zit in ons DNA. En dat doen we 24 uur per dag, 7 dag per week.
Cygnific is een trotse dochteronderneming van KLM, maar we spreiden onze vleugels verder dan de luchtvaartindustrie. Zo zetten we onze expertise ook in voor bedrijven als Rituals en G-Star RAW. Dat doen we in 18 verschillende talen en via verschillende kanalen. In Nederland hebben we een kantoor in Amsterdam en Enschede. Maar internationaal gezien staan wij ook op de kaart met kantoren in Wembley, Tirana, Delhi en Manila.
Dankzij onze aanhoudende focus op kwaliteit en verbetering maken wij ons aantrekkelijk voor zowel opdrachtgevers en medewerkers. We doen dit door middel van de Lean Six Sigma methode, een managementmethodologie die ons wendbaar houdt en al tot grote resultaten heeft geleid. Zo zijn we erin geslaagd om te groeien van een bescheiden reserveringsafdeling voor KLM naar één van 's werelds best presterende customer experience providers in de luchtvaartindustrie en daarbuiten. Als er één aanbieder is die verkoop- en serviceniveau een boost kan geven, is het Cygnific wel!
Producten/diensten
- Customer experience
- Customer services
- Social Media support
- Telefoon en e-mail support
- Loyalteit programma’s
- Customer Care support
- Business to Trade support
- Business to Groups support
Contact Cygnific B.V.
Molenwerf 22
PO Box 69359
1060 CK Amsterdam
Tel: +31 (0)20 201 3000
Website: facilitair contactcenter