Belangenbehartiging en opinie in klantcontact

Belangenbehartiging en opinie

De KSF lobbyt voor wetten en regels die rekening houden met de belangen van sector en vak, zet zich samen met leden in voor een goed imago en betere positie van klantcontact binnen organisaties en in de maatschappij. Hier vind je artikelen en acties die KSF heeft ondernomen op dit vlak.

Blijf op de hoogte en steun onze activiteiten voor de branche. Volg ons op LinkedIn>>

Berichten over Belangenbehartiging en opinie:
Klantcontactsector moet betrokken worden bij uitwerken nieuwe strengere regels voor telemarketing
0
Klantcontactsector moet betrokken worden bij uitwerken nieuwe strengere regels voor telemarketing
Klantcontactsector moet betrokken worden bij uitwerken nieuwe strengere regels voor telemarketing
KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER
0
KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER
KSF-voorzitter en directeur op bezoek bij de SER
FNV-actie doet afbreuk aan het imago van de klantcontactsector
0
FNV-actie doet afbreuk aan het imago van de klantcontactsector
FNV-actie doet afbreuk aan het imago van de klantcontactsector
Gezocht: partner voor formuleren toekomstgericht visie op (generatieve) AI binnen klantcontact.
0
Gezocht: partner voor formuleren toekomstgericht visie op (generatieve) AI binnen klantcontact.
Gezocht: partner voor formuleren toekomstgericht visie op (generatieve) AI binnen klantcontact.
Reactie KSF op onderzoek FNV naar grensoverschrijdend gedrag
0
Reactie KSF op onderzoek FNV naar grensoverschrijdend gedrag
Reactie KSF op onderzoek FNV naar grensoverschrijdend gedrag
Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023
0
Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023
Reactie KSF op artikel Consumentenbond 25 oktober 2023
KSF reageert op tv-uitzending Kassa over klantenservice
0
KSF reageert op tv-uitzending Kassa over klantenservice
KSF reageert op tv-uitzending Kassa over klantenservice
Kamerbrief Nederlandse Consumentenagenda: denk je mee over onze input?
0
Kamerbrief Nederlandse Consumentenagenda: denk je mee over onze input?
Kamerbrief Nederlandse Consumentenagenda: denk je mee over onze input?
Verder op weg naar verantwoord marktgedrag in de klantcontactsector
0
Verder op weg naar verantwoord marktgedrag in de klantcontactsector
Verder op weg naar verantwoord marktgedrag in de klantcontactsector