Over outsourcing, arbeidsmarkt en creatieve ideeën
Ronald van Schijndel van ons lid Webhelp te gast bij Thomas van Zijl, BNR Nieuwsradio, in het programma BNR Zakendoen. Hij vertelt over het opzetten van de GGD-informatielijnen, maar ook over outsourcing in tijden waarin organisaties meer in contact willen zijn met hun klanten/burgers, over dataveiligheid en over de uitdagingen op de arbeidsmarkt, mét creatieve ideeën voor de werving. Ronald is voorzitter van de WFC. Beluister vanaf minuut 26 het interview met Ronald via de website van BNR.
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen