Actualiteiten

Actualiteiten

Berichten over Actualiteiten:
Drietal aandachtspunten voor het Ministerie EZK m.b.t. de wijzigingen in de Telecommunicatiewet
0
Drietal aandachtspunten voor het Ministerie EZK m.b.t. de wijzigingen in de Telecommunicatiewet
Drietal aandachtspunten voor het Ministerie EZK m.b.t. de wijzigingen in de Telecommunicatiewet
NOS nieuws: we staan vaker en langer in de wacht bij klantenservices
0
NOS nieuws: we staan vaker en langer in de wacht bij klantenservices
NOS nieuws: we staan vaker en langer in de wacht bij klantenservices
KSF peiling: 79% van de contactcenters heeft in de afgelopen 2 jaar veranderingen doorgevoerd in de mix van kanalen
0
KSF peiling: 79% van de contactcenters heeft in de afgelopen 2 jaar veranderingen doorgevoerd in de mix van kanalen
KSF peiling: 79% van de contactcenters heeft in de afgelopen 2 jaar veranderingen doorgevoerd in de mix van kanalen
Bijzonder trots op het behalen van de herregistratie van de ISO 18295 certificering.
0
Bijzonder trots op het behalen van de herregistratie van de ISO 18295 certificering.
Bijzonder trots op het behalen van de herregistratie van de ISO 18295 certificering.
Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!
0
Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!
Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!
Toolkit klantbeleving in digitale transitie
0
Toolkit klantbeleving in digitale transitie
Toolkit klantbeleving in digitale transitie
Benoeming nieuwe bestuursleden KSF
0
Benoeming nieuwe bestuursleden KSF
Benoeming nieuwe bestuursleden KSF
Verslag & opname KSF HR-congres 2022
0
Verslag & opname KSF HR-congres 2022
Verslag & opname KSF HR-congres 2022
Werkgeverschap gericht op de mens, wat verstaat de klantcontactbranche daaronder en hoe geven we hier invulling aan?
0
Werkgeverschap gericht op de mens, wat verstaat de klantcontactbranche daaronder en hoe geven we hier invulling aan?
Werkgeverschap gericht op de mens, wat verstaat de klantcontactbranche daaronder en hoe geven we hier invulling aan?