Update cao facilitaire contactcenters
Op 1 november 2017 is de nieuwe cao voor facilitaire contactcenters van kracht geworden, in samenwerking met Qlix. Deze cao is geldig voor de leden van de WFC: Call-IT, Cendris, Conduent, IPG Nederland, Sitel, Teleperformance en Webhelp. Er is geen algemeenverbindendverklaring.
De definitieve tekst voor de cao is nu ook klaar. tekst cao-facilitaire-contactcenters.-nov-17-sept-19
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.