Ben je klantenservicemedewerker? Geef je mening over je werkgever!
Ben je klantenservicemedewerker? Geef je mening over je werkgever!
06 mei 2022 
1 min. leestijd

Ben je klantenservicemedewerker? Geef je mening over je werkgever!

In kwartaal drie van 2022 staan alle activiteiten van de KSF in het teken van de 4e servicebelofte. Deze staat servicebelofte in het teken van de medewerker en luidt als volgt.

‘Wij gaan respectvol om met onze medewerkers, zorgen voor goede arbeidsvoorwaarden, goede arbeidsomstandigheden en ontwikkelingsmogelijkheden’

De KSF wil peilen hoe er vanuit de werkvloer gekeken wordt naar de prestaties van werkgevers met betrekking tot de 4e servicebelofte.

Ben je klantenservicemedewerker? Geef je mening over je werkgever! Dit kost maximaal 2 minuten van je tijd en je maakt kans op een Bol.com cadeaubon t.w.v. €50,-! Je hebt tot 15 juni om te reageren. Naar de vragenlijst (slechts 6 korte vragen).

Kom naar de online KSF Kick-off op 21 juni 2022!

Dinsdag 21 juni staat de online kick-off van de 4e servicebelofte op de agenda. In een uur spreken we met verschillende tafelgasten over dit onderwerp & bespreken we de resultaten van ons onderzoek. De kick-off wordt gestreamd via Teams, waardoor je echt de mogelijkheid hebt om jouw stem te laten horen. Super interessant, dus zorg dat je er bij bent! Aanmelden kan via deze pagina.

Ook aan tafel?

Ben jij vanuit de rol van klantcontactmedewerker doorgegroeid naar teamleider, en wil je vanuit jouw ervaring & met jouw kritische mening aan tafel bijdragen aan de kick-off? Neem dan contact op met Dorien Exalto

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.