Kwaliteit in Groningen: LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
Kwaliteit in Groningen:  LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
13 maart 2024 
0 min. leestijd

Kwaliteit in Groningen: LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd

Op dinsdag 5 maart toog KSF-directeur Roel Masselink naar Groningen om aan LAVG en Bos Incasso hun welverdiende certificaten voor de ISO 18295 uit te reiken. “Het uitreiken van een ISO-certificaat is telkens een bijzondere mijlpaal. Niet alleen voor het team en de organisatie, maar ook voor de sector als geheel. Zo laten we zien dat we samen continue willen werken aan excellent klantcontact,” aldus de KSF-directeur.

Voor LAVG – de Landelijke Associatie van Gerechtsdeurwaarders – is de ISO-certificering een belangrijk instrument om aan opdrachtgevers te laten zien dat LAVG serieus werk maakt van de kwaliteit van klantcontact. “Het ISO-certificaat onderscheidt ons in de markt en is voor ons en ons team een blijvende aanmoediging om – ondanks de vaak precaire aard van ons werkt – klanten een positieve klantervaring te geven,” zegt algemeen directeur Henk Bos, bij de uitreiking van het certificaat. 

Ook voor Bos Incasso b.v. helpt het ISO-certificaat om onderscheidend te zijn in de markt. Directeur-eigenaar Maurits Colly van Bos Incasso: “Wij willen aantoonbare kwaliteit leveren. Het ISO-certificaat is bij ons ook vervlochten met de opleiding en training van onze medewerkers, die wij ook allemaal laten opgaan voor het KSF Branchecertificaat.”

Op 5 maart zouden ook de ISO-certificaten aan RDW worden uitgereikt, maar door verdrietige omstandigheden is deze uitreiking uitgesteld tot een later moment.

Meer informatie over de ISO-certificering en het (voor KSF-leden gratis) begeleidingstraject.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen