Klantenservice verbeteren via ISO 18295

ISO 18295

Vanuit die vraag is de ISO 18295 voor contactcenters ontstaan. De KSF is voorzitter van de Nederlandse commissie die de wereldwijde ISO 18295 norm heeft ontwikkeld en beheerder van het certificatenregister. Deze norm is eigenlijk een leidraad, een handboek. Door het certificeringsproces voor de ISO 18295 voor contactcenters te doorlopen brengen organisaties hun klantenservice naar een hoger niveau.

Berichten over ISO 18295:
Podcast | Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'
0
Podcast | Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'
Podcast | Verbetertraject 'Samen naar Excellent Klantcontact'
“Laat iedere opdrachtgever vragen naar de ISO 18295”
0
“Laat iedere opdrachtgever vragen naar de ISO 18295”
“Laat iedere opdrachtgever vragen naar de ISO 18295”
Kwaliteit in Groningen: LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
0
Kwaliteit in Groningen:  LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
Kwaliteit in Groningen: LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
Opname van de e-learning ISO 18295
0
Opname van de e-learning ISO 18295
Opname van de e-learning ISO 18295
ISO 18295: een logische stap voor elk klantcontactcenter!
0
ISO 18295: een logische stap voor elk klantcontactcenter!
ISO 18295: een logische stap voor elk klantcontactcenter!