Krapte op de arbeidsmarkt
Krapte op de arbeidsmarkt
02 juni 2021 
in HR
0 min. leestijd

Krapte op de arbeidsmarkt

Ons lid Yource publiceerde een artikel over de enorme groei van het aantal vacatures in klantcontact, van bijna 28% in het eerste kwartaal van 2021. Door hogere eisen van consumenten moeten bedrijven steeds betere CX leveren. Op de site van Yource kun je het arbeidsmarktrapport downloaden. Aks branchevereniging helpen wij onze leden verder op weg met de expertgroepen CX en Leiderschap. We helpen medewerkers in hun ontwikkeling met de KSF Branchecertificaten. Zo werken we samen aan de kwaliteit van klantcontact, ook op een krappe arbeidsmarkt. In hoeverre hebben ontwikkelingen als digitalisering, duurzame inzetbaarheid en globalisering invloed op veranderingen in de arbeidsmarkt? Die vraag, en meer, wordt beantwoord op het KSF HR-congres op 22 juni a.s. Lees meer en meld je aan.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen