Vacature administratief medewerker Klantenservice Federatie
Vacature administratief medewerker met organisatieskills
26 januari 2022

Vacature administratief medewerker met organisatieskills

Wie ben je en wat ga je doen?

Je wordt vrolijk van de (financiële) administratie en je vindt het leuk om te ondersteunen bij de organisatie van events. Je werkzaamheden:

Administratief

• factureren, debiteurenbeheer
  • coördineren van examens en examinatoren voor de verschillende branchecertificaten voor medewerkers

Ondersteuning bij events

• bewaken van voortgang
  • ondersteuning van de eventmanager

Je bent positief ingesteld en bent in staat om met een frisse blik te blijven kijken naar onze branchevereniging. Je bent integer, kritisch en diplomatiek. Je hebt oog voor detail en voor de grote lijn. Je kunt goed zelfstandig werken en werkt ook nauw samen met je collega’s. Je springt bij wanneer het nodig is bij voorkomende werkzaamheden op het bureau. Het kan van alles zijn: het schrijven van een verslag van een van de events, het beantwoorden van een vraag van leden, het bestellen van materiaal.

Je gaat werken in een klein team. Dat betekent dat er veel taken verdeeld worden om het bureau soepel te laten draaien. In onderling overleg vullen we de taken in.

Pluspunten van deze baan:

• Je baan is dynamisch. Je hebt veel vrijheid en ruimte voor je eigen creativiteit, als je maar levert wat je belooft
  • Je kunt plaats- en tijdonafhankelijk werken met Microsoft Office. Het kantoor is in Doorn, maar daar hoef je niet dagelijks te zijn.

Je gaat 20 uur voor ons werken en ontvangt een marktconform salaris.. Het is handig als je een opleiding in deze richting hebt gevolgd, maar het hoeft niet. Ervaring is ook belangrijk. Kennis van de klantcontactbranche en van verenigingen is zeer gewenst.

En wie zijn wij?

Werk jij binnenkort samen met ons aan deze doelen?

Dan ontvangen we graag uiterlijk 15 februari a.s. je reactie met in ieder geval je CV en motivatie t.a.v. Wietse Westerhuis: info@klantenservicefederatie.nl.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.