HR

HR

Berichten over HR:
CAO facilitaire contactcenters algemeen verbindend verklaard
0
CAO facilitaire contactcenters algemeen verbindend verklaard
CAO facilitaire contactcenters algemeen verbindend verklaard
Sfeerimpressie KSF HR-congres 2023 & dit stond er in de media
0
Sfeerimpressie KSF HR-congres 2023 & dit stond er in de media
Sfeerimpressie KSF HR-congres 2023 & dit stond er in de media
Verslag | Kansen en risico’s voor offshoring van klantcontact 15 aspecten op een rij!
0
Verslag | Kansen en risico’s voor offshoring van klantcontact 15 aspecten op een rij!
Verslag | Kansen en risico’s voor offshoring van klantcontact 15 aspecten op een rij!
Definitieve teksten CAO Facilitaire Contactcenters 2022-2023 gepubliceerd
0
Definitieve teksten CAO Facilitaire Contactcenters 2022-2023 gepubliceerd
Definitieve teksten CAO Facilitaire Contactcenters 2022-2023 gepubliceerd
Podcast ‘Samen naar excellent klantcontact!’ | RDW over ISO 18295
0
Podcast ‘Samen naar excellent klantcontact!’ | RDW over ISO 18295
Podcast ‘Samen naar excellent klantcontact!’ | RDW over ISO 18295
KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!
0
KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!
KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!
Best practices & failures bij opleiden & ontwikkelen van medewerkers in klantcontact
0
Best practices & failures bij opleiden & ontwikkelen van medewerkers in klantcontact
Best practices & failures bij opleiden & ontwikkelen van medewerkers in klantcontact
Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!
0
Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!
Dit soort gesprekken moeten we voeren in de klantcontactbranche. Bekijk de opname!
CAO informatiebijeenkomst
0
CAO informatiebijeenkomst
CAO informatiebijeenkomst