De Klantenservicefederatie is opzoek naar meedenkende & meewerkende leden.
De Klantenservice Federatie is opzoek naar meedenkende & meewerkende leden
31 januari 2022 
1 min. leestijd

De Klantenservice Federatie is opzoek naar meedenkende & meewerkende leden

De KSF heeft grootse plannen voor 2022 en 2023 en gaat daarin de 7 servicebeloften centraal stellen bij de verdere ontwikkeling van de verschillende activiteiten. Op deze manier geven we de servicebeloften inhoud en betekenis en kunnen we ons tegelijkertijd als KSF beter profileren.  

Naast het organiseren van de jaarlijkse events en expertsessies, wil de KSF op verschillende manieren informatie en kennis aanbieden aan haar leden, gebaseerd op de 7 servicebeloften, geproduceerd door de expertgroepen. Om dit goed vorm te kunnen geven, zijn wij op zoek naar versterking voor de 8 expertgroepen. De KSF zoekt daarom meedenkende & meewerkende leden!

Meedenkende & meewerkende leden

Als meedenkend & meewerkend lid werk je samen met de voorzitter van een expertgroep aan events en content gericht op de verschillende servicebeloften die ieder kwartaal behandeld worden. Denk hierbij aan podcasts, kennis- en expert sessies, bedrijfsbezoeken, best practises, etc. Iedere expertgroep werkt vanuit een eigen expertise en invalshoek en genereert zo praktische en strategische content en feiten & cijfers (benchmarkcijfers, updates over regelgeving en trends). Door met elkaar en de andere expertgroepen te sparren en samen te werken, denken we meer synergie en nog betere events en content te kunnen organiseren.

Dus; ben jij specialist op jouw gebied, heb jij kennis die je graag wilt delen met collega’s in de markt én werk je graag mee aan de verdere professionalisering van ons vakgebied in Nederland? Dan maken we graag persoonlijk kennis met je! Stuur een mail naar info@klantenservicefederatie.nl met motivatie en vermeld bij welke expertgroep je graag zou willen aansluiten (CX strategie, data, HR strategie, leiderschap, online experience, social service, technologie, WFM).

We kijken ernaar uit met jou te werken!

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.