Winnares Brii-Award 2021 is Margit van Paridon van Eneco
Winnares Brii-Award 2021 is Margit van Paridon van Eneco
21 april 2021 
1 min. leestijd

Winnares Brii-Award 2021 is Margit van Paridon van Eneco

Op maandag 19 april jl. is de eerste winnares van de Brii-Award bekend gemaakt. De Award gaat naar Margit van Paridon van Eneco, lid van de KSF. De jury noemt haar echt Brii-waardig. Brii staat voor: Bijzonder, Realistisch, Inspirerend en Innovatief. Het proces: bij het inspirerende proces hebben de finalisten zichzelf op verschillende manieren gepresenteerd om de jury te overtuigen. Dit hebben zij onder andere gedaan door een videopitch te houden, zichzelf te presenteren en een plan van aanpak voor het KWF voor te bereiden. Naast de Brii-criteria en de competenties van een klantcontactprofessional heeft de jury ook gekeken naar de eigen visie, hoe de kandidaten omgaan met innovatie of buiten gebaande paden treden en hoe ze openstaan voor zelfontwikkeling. Het KWF: Omdat de Brii-Award onlosmakelijk verbonden is met het KWF, hebben de finalisten ook een plan van aanpak gepresenteerd aan het KWF. Hier hebben zij allen in een kort tijdbestek mooie ideeën neergelegd om meer, of op een andere manier, donaties te genereren. De ideeën waren realistisch en gebaseerd op analyses en/of klantbeleving. De dames van het KWF waren dusdanig onder de indruk dat de presentaties ook worden voorgelegd aan de CMO Fondsenwerving van het KWF. Doneren kan nog steeds via https://acties.kwf.nl/fundraisers/TeamBrii-award/brii-award Het juryrapport: Naast BIJZONDER, REALISTISCH, INSPIREREND en INNIVATIEF, ziet de jury Margit als een toonbeeld van de nieuwe generatie in onze branche en weet dat we veel van haar kunnen gaan leren. Haar videopitch laat haar zien als een professionele en krachtige dame die weet wat zij kan, waar zij voor staat en waar zij zich in kan ontwikkelen. In de latere meetings heeft zij dit beeld van haar alleen maar versterkt. Zij is communicatief sterk, enthousiast, heeft een duidelijke visie en weet anderen hierin mee te nemen. Haar presentatie voor het KWF was professioneel en goed voorbereid. Ook hier werd weer duidelijk dat zij weet waar zij over praat, haar generatie door en door kent en hoe zij die kan inspireren. De jury feliciteert haar van harte en wenst haar veel plezier met het mentor-programma en de komende AWC-bijeenkomsten. De prijs: De winnares ontvangt een fonkelende diamant en mag zich een jaar lang het boegbeeld van het AWC noemen. Zij mag een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) maken, die kan helpen in haar verdere ontwikkeling. Ook kan zij gebruik maken van een maatwerk AWC mentor-programma. Behalve de prachtige, prestigieuze BRII Award zal de winnares met 11 collega’s een geheel verzorgde vaart op de MS Antonia (Lounge Boat & Uniek Vergaderen) ontvangen, aangeboden door Steven Voorn. De Jury: De jury bestaat uit gekozen leden van AWC: Ankie Straathof, Esther Goos, Eveline Erkelens, Pia de Wijer, Susanna Nevalainen (jurycoach) en Judith van Paridon (juryvoorzitter, geen familie van de winnares) De Klantenservice Federatie feliciteert Margit met de award.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen