Voorzitter KSF-expertgroep Data gezocht
Voorzitter KSF-expertgroep Data gezocht
15 december 2021 
1 min. leestijd

Voorzitter KSF-expertgroep Data gezocht

De KSF heeft een vacature voor een voorzitter van de expertgroep Data. De ontwikkelingen in de branche en de Klantenservice Federatie (KSF) vragen in hoge mate kennis over het gebruik  van data in klantcontact. Als nieuwe voorzitter zorg je ervoor dat de KSF voorop loopt in kennis over het gebruik van data voor predicitive engagement, Artificial Intelligence, Customer Experience en tevens over regelgeving omtrent privacybescherming in klantcontact. Tevens denk je gedurende het jaar actief mee over kennisdeling in de vereniging.

  • Verzorgt voor een jaar, met een mogelijke verlenging van maximaal een jaar, samen met eventmanager Dorien Exalto, onderwerpen, locaties en sprekers voor minstens drie (online) expertsessies
  • Helpt de sprekers in de voorbereiding voor de sessies tot het vormen van de expertsessie
  • Schrijft eens per jaar een blog over het onderwerp uit naam van de KSF
  • Is aanwezig tijdens de ALV, die twee keer per jaar (online) plaatsvindt
  • Is aanwezig tijdens de voorzittersmeeting, die twee keer per jaar (online) plaatsvindt
  • Neemt op basis van de expertsessies in overleg met de KSF PR-initiatieven.

Wil je reageren op deze vacature, dan ontvangen we graag uiterlijk 31 december a.s. per e-mail (dorien.exalto@klantenservicefederatie.nl) je reactie met in ieder geval je CV en motivatie. Daarnaast vragen we je een kort plan te schrijven voor 3 expertsessies met ideeën voor onderwerpen en sprekers. Het voorzitterschap van een expertgroep is vrijwilligerswerk.

Het bestuur en het bureau kiezen samen op basis van de motivatie en het plan de meest geschikte kandidaat. De voorzitter wordt voor een jaar benoemd door het bestuur. Na de bestuursvergadering in januari 2022 wordt de nieuwe voorzitter bekendgemaakt aan de leden.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.