Vacature voorzitter KSF-expertgroep CX
Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!
11 juli 2022 
1 min. leestijd

Stef is overgestapt naar het bestuur. Expertgroepvoorzitter CX gezocht!

Stef van den Oever heeft de overstap van expertgroepvoorzitter naar het KSF-bestuur gemaakt. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe voorzitter die het leuk vindt om samen met een aantal enthousiaste branchegenoten zorgt te dragen voor diverse activiteiten van de expertgroep CX.

De ontwikkelingen in de branche en de Klantenservice Federatie (KSF) vragen in hoge mate kennis over de mogelijkheden voor het bieden van de beste klantbeleving. Als nieuwe voorzitter zorg je ervoor dat de KSF voorop loopt in kennis over hoe organisaties klantbeleving optimaal inrichten, over QM en coaching en interessante internationale initiatieven m.b.t. CX. Tevens denk je gedurende het jaar actief mee over kennisdeling in de vereniging.

  • Verzorgt, samen met eventmanager Dorien Exalto, onderwerpen, locaties en sprekers voor minstens drie expertsessies. Je helpt de sprekers in de voorbereiding voor de sessies tot het vormen van de expertsessie;
  • Samen met de enthousiaste branchegenoten in de expertgroep CX en Dorien werk je aan het produceren van creatieve content m.b.t. de servicebeloften, zoals het schrijven van een artikel, blog, interview of het opnemen van een podcast. Ook het maken van een tool hoort tot de mogelijkheden en je krijgt de mogelijkheid om bij Frankwatching te publiceren.

Wil je reageren op deze vacature, dan ontvangen we graag uiterlijk 29 juli a.s. je reactie met in ieder geval je CV en motivatie t.a.v. Dorien Exalto dorien.exalto@klantenservicefederatie.nl. Daarnaast vragen we je een kort plan te schrijven voor 3 expertsessies met ideeën voor de komende servicebeloften (4, 2, 3) onderwerpen en sprekers. Het voorzitterschap van een expertgroep vrijwilligerswerk.

Het bestuur en het bureau kiezen samen op basis van de motivatie en het plan de meest geschikte kandidaat. De voorzitter wordt voor een jaar benoemd door het bestuur.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.