Aankomende zeven kwartalen zullen we ieder kwartaal één van de 7 servicebeloften behandelen. We starten met de eerste servicebelofte ‘Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie’.
Dinsdag 22 maart gaan we aan tafel met:
- Jan van der Weijden (commissielid 7 servicebeloften) ;
- Dennis van der Veen (Country CSC manager bij IKEA Nederland);
- Maartje van Vilsteren (operations director bij Cygnific/KLM Royal Dutch Airlines).
We gaan met hen in gesprek over de manier waarop zij met deze servicebelofte bezig zijn, en welk traject zij hiervoor hebben doorlopen of momenteel doorlopen.
De insteek van de kick-off is kennis opdoen en leren van elkaars ervaringen en successen.
Door de servicebelofte vanuit verschillende invalshoeken te bekijken willen we deze inzichtelijk maken. Hoe zou het naleven van deze servicebelofte in de praktijk moeten, en hoe handel je als organisatie wanneer dit even niet lukt? Wat is acceptabel en wat niet? Waar stuur je op als het even minder gaat..?
De kick-off wordt uitgezonden via Teams zodat jij jouw vragen kunt stellen aan de tafelgasten. Heb je op voorhand vragen? Deel deze met ons door middel van een e-mail of laat onder dit artikel een reactie achter, zodat we deze kunnen verwerken in het programma.