Nu ook certificaat voor ervaren medewerkers klantcontact
23 september 2021 
in HR
0 min. leestijd

Nu ook certificaat voor ervaren medewerkers klantcontact

Duizenden beginnende medewerkers klantcontact hebben in de afgelopen jaren branchecertificaat A behaald. “En nu hebben we ook een certificaat voor ervaren mensen. Ze krijgen daarmee de erkenning die ze verdienen,” vertelt Gretha de Groot, senior beleidsmedewerker van de Klantenservice Federatie. “We toetsen voor dit certificaat Allround op eigenaarschap, kwaliteitsgerichtheid, inlevingsvermogen in klant en organisatie en flexibiliteit en creativiteit. Dat doen we in een online assessment.”

De Commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF is er trots op een nieuw certificaat te introduceren. Na A bleek er in de branche behoefte aan een steviger certificaat voor ervaren medewerkers die net dat beetje extra bieden in de customer experience en in de relatie van klant en organisatie.

Het certificaat is een mooie volgende stap in de ontwikkeling van medewerkers. Werkgevers geven hun medewerkers erkenning en trots op zichzelf en borgen er de kwaliteit in de organisatie mee.

Het nieuwe certificaat Allround is verkrijgbaar bij de KSF. Meer informatie over de KSF Branchecertificaten.

Over de schrijver
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
arrow_drop_up arrow_drop_down