Nieuw het KSF-ledengesprek
09 april 2024 
0 min. leestijd

"Nieuw" het KSF-ledengesprek

Een KSF-ledengesprek kan een brainstormsessie zijn, het uitwisselen van ervaringen of het uitdiepen van een vraagstuk. Misschien heb je wel behoefte aan een netwerk vakgenoten uit de regio of uit dezelfde sector? Het initiatief voor een ledengesprek ligt jou! KSF zorgt voor de organisatie.

Een gesprek tussen leden is natuurlijk niet echt nieuw. Leden worden regelmatig met elkaar in contact gebracht en op events hoor je de zaal steevast bruisen en zoemen. De vorm waarin het ledengesprek nu geïntroduceerd wordt is alleen wel nieuw. Het is nu heel makkelijk om een ledengesprek op te zetten: je geeft via een formulier aan met wie, wanneer, waar en waarover je in gesprek wil. Het KSF-bureau neemt het gesprek op in de evenementenkalender en brengt het onderwerp onder de aandacht bij de leden. Daarna kan jij online (of bij jou op locatie) in gesprek met je nieuwe netwerk!!!

Met wie wil jij in gesprek? Alles over een KSF-ledengesprek


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen