KSF Programmering 2023
KSF Programmering 2023
01 december 2022 
1 min. leestijd

KSF Programmering 2023

Ook in 2023 brengt KSF weer een interessant, informatief en leerzaam programma van bijeenkomsten waarin we niet alleen trends en ontwikkelingen in het vak, sector en de maatschappij over het voetlicht brengen, maar ook vooral met elkaar in gesprek gaan en van elkaar leren. Zo dragen we er samen aan bij dat organisaties niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen hoogwaardig kwalitatief klantcontact kunnen aanbieden.

Inhoudelijk richten we op drie focusthema’s (arbeidsmarkt, data & technologie en samenwerking) en staan servicebelofte 3, 5, 6 en 7 centraal. Aan de concrete invulling van het programma wordt nog gewerkt, maar graag informeren we je al over de opzet van de programmering.

Zoals je van KSF gewend bent vinden er drie grote events per jaar plaats, denk hierbij aan het HR-congres, de Inspiratiedag en het Jaarcongres. Deze events staan in het teken van kennis opdoen en netwerken.

Ook in 2023 start ieder kwartaal met een kick-off: experts uit verschillende invalshoeken gaan met elkaar het gesprek aan over de servicebelofte. Experts uit de branche maar ook buiten de branche nodigen we uit aan tafel.

Nieuw in 2023 zijn de ledengesprekken. Ledengesprekken zijn laagdrempelige bijeenkomsten van ongeveer 1,5 uur waarbij de inhoud aan de hand van casuïstiek van de deelnemers bepaald wordt. Kenmerkend aan een ledengesprek is de vertrouwelijke omgeving, waar klantcontactprofessionals eerlijke verhalen delen en op deze manier leren van elkaars ervaring en expertise.

Naast bovenstaande zal KSF ook met enige regelmaat een workshop, showcase, inspiratiesessie of bedrijfsbezoek organiseren. Deze bijeenkomsten vinden op het KSF Koetshuis, extern of online plaats.

Heb je een onderwerp, een vraag of een casus voor een ledengesprek waarin je op laagdrempelige wijze en in een vertrouwelijke setting met collega professionals wilt spreken. Of wil jij meehelpen om het programma samen met onze expertgroepen en commissies inhoudelijk vorm te geven?

Laat dat dan via een e-mail weten aan Dorien Exalto.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.