De 1e KSF-ledengesprekken staan gepland!
De 1e KSF-ledengesprekken staan gepland!
21 mei 2024 
1 min. leestijd

De 1e KSF-ledengesprekken staan gepland!

Sinds 9 april jl. is het heel eenvoudig om een KSF-ledengesprek op te zetten. Thirza Rottier en Lindsay Koning hebben daar direct gebruik van gemaakt! Lindsay wil graag in gesprek over het laten leven van NPS onder medewerkers en Thirza zoekt oplossingsrichtingen die er zijn om medewerkers meer zelfregie en regelruimte te bieden.

Een KSF-ledengesprek kan een brainstormsessie zijn, het uitwisselen van ervaringen of het uitdiepen van een vraagstuk. Misschien heb je wel behoefte aan een netwerk vakgenoten uit de regio of uit dezelfde sector? Het initiatief voor een ledengesprek ligt jou! KSF zorgt voor de organisatie.

Hoe houd je NPS top of mind?

Op initiatief van Lindsay Koning van a.s.r.

lindsay-koning-150Hoge klanttevredenheid en klantloyaliteit. Dat is belangrijk, toch? Daarom nodigt ik je enthousiast uit voor een inspirerend ledengesprek over de Net Promoter Score (NPS). In het ledengesprek gaan we het hebben over hoe andere bedrijven NPS in hun organisatie blijvend laten bruisen onder hun medewerkers. Hoe behouden jullie NPS top of mind? Van slimme dashboardtrucs tot motiverende initiatieven: we gaan het samen verkennen.

Gewenste gesprekpartners: Experts of verantwoordelijke voor het NPS programma binnen hun organisatie.

18 juni 2024 | 13.00 - 14.00 | Online | Meer informatie & aanmelden

Hoe kunnen we klantadviseurs meer regelruimte of autonomie geven?

Op initiatief van Thirza Rottier van SmartCenter

thirza-rottier-150Ik wil graag in gesprek over hoe we klantadviseurs meer regelruimte en autonomie kunnen geven. In KCC's ervaren klantadviseurs vaak hoge werkdruk door strikte richtlijnen en targets, wat hun autonomie beperkt en stress verhoogt. Het bieden van zelfregie kan dit tegengaan. Echter, zelfsturende teams kunnen ook nadelen hebben. Aangezien wij managed flexteams leveren aan onze klanten, zijn we soms gebonden aan de werkmethoden van onze opdrachtgevers. We willen in gezamenlijkheid verkennen welke oplossingsrichtingen er zijn om medewerkers meer zelfregie en regelruimte te bieden.

Gewenste gesprekpartners: KCC managers en WFM managers.

25 juni 2024 | 10.10 - 11.30 | Amsterdam | Meer informatie & aanmelden

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen