KSF verwelkomt Marjon van der Maat als bestuurslid
KSF verwelkomt Marjon van der Maat als bestuurslid
16 juni 2021 
0 min. leestijd

KSF verwelkomt Marjon van der Maat als bestuurslid

Op maandag 14 juni heeft de ALV ingestemd met de benoeming van Marjon van der Maat als bestuurslid namens de inhouse contactcenters. Zittende bestuursleden Edward Lind en Serge Poppes zijn herbenoemd namens respectievelijk de zzp-leden en de leveranciersleden. Marjon liet weten zich meteen al thuis te voelen bij de leden en het bestuur. We kijken uit naar een prettige samenwerking. KSF Ledenomgeving enthousiast ontvangen De ALV is akkoord gegaan met de jaarrekening van 2020 en heeft een voorproefje gekregen van de ledenomgeving die binnenkort live gaat. De reacties waren enthousiast, dus we hebben er alle vertrouwen in dat leden elkaar ook in deze online omgeving gaan ontmoeten. Ze ontvangen binnenkort de inloggegevens. Statutenwijziging nog niet formeel Het benodigde quorum van twee derde van de stemmen van alle leden voor de voorgestelde statutenwijziging is niet gehaald. Er wordt binnen een maand een nieuwe ALV gehouden om de wijzigingen alsnog te laten goedkeuren. Een quorum geldt dan niet. Wanneer de statutenwijziging alsnog is goedgekeurd zal ook voorzitter Hans van den Bemt worden herbenoemd. Leden ontvangen een persoonlijke uitnodiging om hun stem uit te brengen.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen