Een tijd van komen en een tijd van gaan
17 maart 2022

Een tijd van komen en een tijd van gaan

Een tijd van gaan

Serge Poppes, Marjon van der Maat en Ronald Smit treden terug als bestuurslid van de KSF. De termijn van Serge is bijna verstreken. Hij zat in ons bestuur namens de toeleveranciers aan de klantcontactbranche. Marjon en Ronald hebben laten weten hun werkzaamheden op dit moment niet meer te kunnen combineren met de werkzaamheden als bestuurslid bij de KSF. Onze branche is in beweging en een volle agenda is niemand onbekend. Marjon is bestuurslid namens onze inhouse leden en Ronald namens de aangesloten facilitaire contactcenters.

Een groot dankwoord is op zijn plaats. Zonder vereniging geen leden, zonder bestuur geen vereniging en zonder leden geen bestuur. We hebben elkaar allemaal nodig binnen een vereniging. Mensen die toetreden tot ons bestuur voelen dit allemaal. Zij hebben een intrinsieke behoefte om bij te dragen aan onze vereniging en aan de klantcontactbranche. Enorm dank Serge, Marjon en Ronald voor jullie inzet, enthousiasme en bijdrage aan het leuker en beter maken van onze branche!

Een tijd van komen

De KSF is daarom op zoek naar nieuwe bestuursleden!

1. Bestuurslid namens inhouse leden
  2. Bestuurslid namens facilitaire leden
  3. Bestuurslid namens leveranciersleden

Het profiel:

• Sterke affiniteit met de Klantenservice, de KSF en minstens één van haar beleidsterreinen
  • Leidinggevende positie binnen de eigen onderneming of organisatie waarvoor men werkzaam is
  • Voldoende bestuurlijke ervaring
  • Een neutrale houding ten aanzien van de individuele lidorganisaties
  • Het vermogen om het verenigingsbelang centraal te stellen en bruggen te bouwen tussen verschillende denkrichtingen
  • Bereid zijn trekker en ambassadeur te zijn van een beleidsportefeuille en linking pin van het bestuur in beleidscommissies van de KSF
  • Het bestuur van de KSF komt jaarlijks tussen 8 en 10 maal bij elkaar. Daarnaast zijn er twee Algemene Ledenvergaderingen, het congres en evenementen waar u vanuit uw portefeuille bij bent betrokken.

Ben je geïnteresseerd? Meld je dan voor 1 april 2022 aan en mail ons een korte motivatie: info@klantenservicefederatie.nl.