KSF wijzigt statuten, voorzitter Hans van den Bemt herbenoemd voor derde termijn
KSF wijzigt statuten, voorzitter Hans van den Bemt herbenoemd voor derde termijn
28 juli 2021 
1 min. leestijd

KSF wijzigt statuten, voorzitter Hans van den Bemt herbenoemd voor derde termijn

De Algemene Ledenvergadering van de KSF heeft in juli ingestemd met een statutenwijziging waardoor voorzitter Hans van den Bemt, Hoofd Klantinteractie bij het Kadaster, wordt herbenoemd voor een derde termijn van drie jaar. Transitie Van den Bemt legt uit waarom de derde termijn voor hem en de vereniging belangrijk is: “De vereniging zit in een transitie naar een online platform voor leden en kennisdeling, met een andere propositie en een breder bereik, ook in voor de KSF nieuwe sectoren. Deze transitie zit nu in een belangrijke fase voor de KSF. Het bestuur wil graag verder met hetzelfde team en dus ook met dezelfde voorzitter, om continuïteitsproblemen te voorkomen.” Mooie taak Het bestuur heeft unaniem besloten dat er nu sprake is van een uitzonderlijk geval, zoals dat in de statuten is opgenomen, en dat daarom een derde termijn voor de voorzitter gewenst is. “Ik ben blij met de benoeming om de mooie taak waarmee we bezig zijn als team te kunnen volbrengen,” sluit Van den Bemt af. Nieuwe wet WBTR Andere statutenwijzigingen waren noodzakelijk door de verhuizing van het bureau van de KSF en om te kunnen voldoen aan de nieuwe Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen (WBTR), die per 1 juli 2021 nieuwe regels met betrekking tot goed bestuur van verenigingen en stichtingen met zich meebracht. Tevens is de termijn voor de herbenoeming van bestuursleden aangepast. Waar er eerder sprake was van drie maal een termijn van 1 jaar, worden ook zij nu herbenoemd 1 keer voor 3 jaar.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen