Bernard Steenbergen nieuw inhouse bestuurslid
Bernard Steenbergen nieuw inhouse bestuurslid
17 juni 2020 
0 min. leestijd

Bernard Steenbergen nieuw inhouse bestuurslid

We verwelkomen Bernard Steenbergen als nieuw bestuurslid namens de inhouse leden. Tijdens de ALV op 11 juni 2020 is Bernard benoemd voor een periode van 3 jaar.

Bernard Steenbergen, Head of Service Operations B2C, werkt al bijna 20 jaar in de mooie wereld van klantcontact. Kernwoorden die hem typeren: visie, drive, positivisme en de mens als kapitaal. Extra geïnteresseerd in the effortless experience en de ontwikkelingen op het snijvlak van self service, digitalisering en menselijk (assisted)  klantcontact. Na vele leerzame jaren gewerkt te hebben in verschillende onderdelen van de klantenservice, heeft hij nu de wens om zijn werkveld verder uit te breiden. De Klantenservice Federatie is als branche- en sectororganisatie bij uitstek dé plek om hierin iets te kunnen betekenen. Voornamelijk in het meedenken hoe de KSF blijvend relevant kan zijn voor haar leden. En daarnaast ook in het meehelpen uitdenken van de weg naar de toekomstige klantenservice.

Tevens is op 11 juni Serge Poppes herbenoemd als bestuurslid namens de leveranciersleden. Hij is trots om voor een nieuwe periode de leveranciers te vertegenwoordigen en samen te werken aan mooie plannen voor de toekomst van de KSF. Serge is herbenoemd voor een periode van een jaar.

We kijken uit naar een prettige samenwerking met beide bestuursleden!

Bekijk ook de andere bestuursleden van de KSF.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen