KSF HR-congres gaat niet door: nieuwe vormen van kennisdeling
KSF HR-congres gaat niet door: nieuwe vormen van kennisdeling
24 maart 2020 
1 min. leestijd

KSF HR-congres gaat niet door: nieuwe vormen van kennisdeling

Het KSF HR-congres 2020 zal dit jaar helaas niet doorgaan op 28 mei a.s. i.v.m. de maatregelen omtrent COVID-19. Daarnaast voelt de KSF
verantwoordelijkheid voor haar leden als het gaat om veiligheid en gezondheid.

In de komende periode besteden we volop aandacht aan actuele HR-onderwerpen in klantcontact, maar dan op afstand. Zeker in deze tijden is HR in klantcontact belangrijker dan ooit en daagt het organisaties uit om sneller te innoveren en creatief te zijn op het gebied van werving & selectie, thuiswerken, leiding geven op afstand, trainingen en meer. Binnenkort wordt er via onze website en nieuwsbrief meer bekend gemaakt over de vormen van kennisdeling.

Ook vind je nu al en in de komende weken via onze website, LinkedIn en onze FB-community verschillende artikelen over de effecten van COVID-19 op klantcontact en alle bijbehorende thema’s. Denk aan tips van experts uit de branche, best practices, interviews en cijfers. Zo helpen we, samen met leden, elkaar verder in deze tijden. Lees alvast de eerste artikelen op onze website:

Saamhorigheid in klantcontact
Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: “Eerlijkheid en persoonlijke (digitale) communicatie is juist nu van groot belang”
Adviezen van WFM-expert Willem van den Brink in tijden van COVID-19: “Doe nu al aan scenarioplanning”
Uit de oude doos, en nu heel relevant: Thuiswerken in klantcontact

Wij hopen op je begrip en excuses voor het ongemak.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen