Aankomende KSF-events online
Aankomende KSF-events online
26 maart 2020 
0 min. leestijd

Aankomende KSF-events online

I.v.m. de maatregelen, besteden we in de komende periode volop aandacht aan actuele (COVID-19) onderwerpen in klantcontact, maar dan op afstand i.p.v. offline. Denk aan tips van experts uit de branche, best practices, interviews en cijfers via onze website, LinkedIn en onze FB-community.

Ook gaan we tot 1 juni kleinschalige digitale overlegsessies organiseren voor klantcontactprofessionals: hierover volgt volgende week meer informatie via onze website. Organisaties worden uitgedaagd om sneller te innoveren en creatief te zijn op het gebied van werving & selectie, thuiswerken, leiding geven op afstand, trainingen en meer. Inspirerend om daarover met vakgenoten te spreken! Zo helpen we, samen met leden, elkaar verder in deze tijden.

Meld je nu alvast aan voor de KSF-webinar Social Service op 23 april a.s. en/of lees alvast de eerste artikelen op onze website:

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen