Uit de oude doos en nu heel actueel: thuiswerken in klantcontact
Uit de oude doos en nu heel actueel: thuiswerken in klantcontact
12 maart 2020 
0 min. leestijd

Uit de oude doos en nu heel actueel: thuiswerken in klantcontact

We organiseren regelmatig expertsessies over onderwerpen die met klantcontact te maken hebben. Daardoor hebben we veel kennis voor je op de plank liggen. Soms worden onderwerpen opeens heel actueel.
Uit ons archief: experts Kwaliteit over alle aspecten van thuiswerken in klantcontact.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen