KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!
KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!
03 mei 2023 
0 min. leestijd

KSF HR-congres 2023 | Generaties XYZ, wat werkt?!

Generatie X, Y en Z vormen samen de arbeidsmarkt voor de klantcontactbranche. Millenials zijn daarin onmisbaar.

Millenials worden gezien als ambitieuze krachten die nieuwe oplossingen voor oude problemen weten te vinden. Toch kent deze generatie ook kwetsbaarheden Omgaan met negatieve feedback is soms een uitdaging en frustratie in het werk ligt op de loer. De grootste uitdaging ligt bij stress: onder jonge werknemers is het aantal burn-outs veel hoger dan bij andere leeftijdsgroepen.

Zijn deze millennials nu echt zo anders dan andere generaties? Waarom komen er bij hen zoveel burn-outs voor? En vooral: wat kun jij er als manager aan doen om goed leiding te geven aan deze groep?

Thijs Launspach & Bodielle Nooitgedagt delen hun ervaringen tijdens het KSF HR-congres 2023. 

Meer over het programma.

27 juni 2023 | 14.30 - 17.45 uur | Randstad Experience Center, Diemen

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.