Sfeerimpressie KSF HR-congres 2023 & dit stond er in de media
CustomerFirst: KLANTCONTACT IS GÉÉN WC-PAPIER!
Ziptone: Generatieverschillen? “Onze medewerkers gaan elke dag met verschillen om”
De opname van het KSF HR-congres 2023 vind je binnenkort in de KSF Ledenomgeving
Sfeerimpressie
Prachtige locatie Randstad, Tempo-Team, Diemen
Thijs Launspach
Roel Masselink | Code voor Verantwoordelijk Marktgedrag
Break
Bodielle Nooitgedagt
Afscheid Hans van den Bemt
Nieuwe voorzitter Ramón Delima
Borrel
Sponsoren KSF HR-congres 2023
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.