Vodafona | Lid Klantenservice Federatie
Ziggo klantenservice verbeteren

Vodafone

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat

om onze kennis en ervaring te delen met anderen. Maar ook om juist van andere professionals in het vak te leren wat hun ervaringen en leerpunten zijn. Samen maken we het verschil. Together we can!

Over Vodafone

Vodafone Nederland is het tweede mobiele telecommunicatiebedrijf in Nederland op basis van omzet en winstgevendheid en heeft ruim 5 miljoen klanten sinds 30 juni 2021. De kantoren zijn onder andere gevestigd in Utrecht, Eindhoven en Maastricht. Vodafone Nederland maakt deel uit van VodafoneZiggo, een 50/50 joint venture van Vodafone Group en Liberty Global. Vodafone Group is in omzet een van 's werelds grootste mobiele telecommunicatiebedrijven, met meer dan 300 miljoen mobiele klanten, 27 miljoen vaste-breedbandklanten, meer dan 22 miljoen tv-klanten en verbond meer dan 123 miljoen IoT apparaten, sinds 31 maart 2021. Vodafone heeft mobiele netwerken in 21 landen en werkt wereldwijd samen met 49 mobiele netwerken.

Hoe uw organisatie klanten te woord staat, beïnvloedt de indruk van de gehele organisatie. Met een professioneel, goed ingericht klantcontactcenter kunt u zich écht onderscheiden op klantbeleving en voldoen aan de behoeften van de veeleisende klant van nu. Vodafone beschikt zelf over één van de grootste contactcenters van Nederland en we kunnen dus met recht spreken ervaringsdeskundige te zijn op het gebied van optimaal klantcontact.

Contact

Voor meer informatie, ga naar www.vodafoneziggo.nl.

vodafone klantenservice verbeteren