Klantenservice Eneco | Lid Klantenservice Federatie
Klantenservice Eneco

Eneco

We het belangrijk vinden om kennis te delen en actief bij te dragen aan een positieve blik op de contact center branche

We zijn al meer dan 100 jaar actief op het gebied van energie. De wortels van Eneco gaan terug tot de 19e eeuw. In die tijd werd er voor het eerst op ‘grote’ schaal gas en elektriciteit geproduceerd en werden er lokale energiebedrijven opgericht. Deze lokale energiebedrijven werden in de 20e eeuw steeds groter en fuseerden. Na een historie van samenwerking en fusies van de gemeentelijke nutsbedrijven Rotterdam, Den Haag en Dordrecht ontstond in 1995 het huidige Eneco. In 2021 is Eneco een sterk, geïntegreerd, zelfstandig en groeiend energiebedrijf, actief in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het hoofdkantoor van Eneco is gevestigd in Rotterdam.

Eneco wil de energietransitie versnellen. Dat is hard nodig, omdat de opwarming van de aarde sneller gaat dan verwacht. We voelen het als onze verantwoordelijkheid om hierin voorloper te zijn. Onze ambitie is om in 2035 klimaatneutraal te worden. In onze eigen activiteiten en in de energie die we leveren aan onze klanten. We geloven dat het nodig is en we geloven dat het kan. Onze drie strategische pijlers – klanten, duurzame opwek en integratie – zijn erop gericht de versnelling waar te maken.

  • Elektriciteit
  • Gas
  • Warmte
  • Toon en Home Services producten (zoals warmtepompen, zonnepanelen, boilers, ketelonderhoud etc.) 

Website: klantenservice Eneco

Duurzame energie van iedereen

Klantenservice Eneco