Ben jij een netwerker, onderzoeker, consultant of opinieleider?
Ben jij een netwerker, onderzoeker, consultant of opinieleider?
09 maart 2022 
1 min. leestijd

Ben jij een netwerker, onderzoeker, consultant of opinieleider?

De KSF is samen met de voorzitters van onze expertgroepen op zoek naar meedenkende & meewerkende leden om samen een team te vormen. Een team wat kennis deelt met collega’s in de branche én aan de verdere professionalisering van ons vakgebied in Nederland werkt.

Alle KSF-leden (ledenlijst) zijn welkom om aan te sluiten en zeker als je jezelf herkent in een van de onderstaande profielen.

De netwerker

Er moet van alles geregeld worden. We zoeken ieder kwartaal nieuwe sprekers, mensen om te interviewen of om aan te sluiten bij een discussiepanel. Jij kent deze mensen of weet met hen in contact te komen. Je hebt een groot netwerk en passie voor het vak!

De onderzoeker

Zit je vol met vragen? Werk je graag op basis van feiten en cijfers? Je hebt cijfermatig inzicht en bent nieuwsgierig. Dan ben jij ‘de onderzoeker’ in de expertgroep. Ieder kwartaal bedenk je samen met je collega-onderzoekers en je expertgroep welke feiten en cijfers boven tafel moeten komen m.b.t. het actuele thema. En je zorgt ervoor dat dit gebeurt!

De consultant

Vind je een strategische spreker machtig interessant, maar word je pas echt blij van de vertaling naar operationeel niveau? Je helpt mensen graag en hebt daarbij een systematische aanpak. Samen met collega projectleiders en je expertgroep bekijk je bij welke stappenplannen of tools de klantcontactbranche het meeste baat zou hebben. En gaat ermee aan de slag om deze te realiseren!

De opinieleider

Je bent kritisch, maar ziet ook kansen en mogelijkheden. Denk je in oplossingen en zet je dit graag op papier? De opinieleider zet aan tot denken. Wat vind jij van de servicebelofte die dit kwartaal behandeld wordt? Inspireer en prikkel je branchegenoten met sterke opiniestukken!

We kijken ernaar uit met jou samen te werken!

Zie jij jezelf in een van deze rollen bij een van de expertgroepen (CX strategie, data, HR strategie, leiderschap, online experience, social service, technologie, WFM)?

Stuur dan snel een mail naar info@klantenservicefederatie.nl of bel Dorien op 06-39 01 47 61.


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.