Jaarsponsor 2024 | Concentrix + Webhelp
Jaarsponsor 2024 | Concentrix + Webhelp
12 maart 2024 
1 min. leestijd

Jaarsponsor 2024 | Concentrix + Webhelp

Hi, wij zijn Concentrix + Webhelp, een toonaangevende wereldwijde leverancier van customer experience (CX) oplossingen en technologie! In meer dan 70 landen creëren we game-changing customer journeys voor ’s werelds mooiste merken. We zijn niet zomaar een CX-bedrijf, we begrijpen de klant en de branche door en door.

Als het goed is ken je ons wel, maar toch even wat feiten op een rijtje:

  • 440.000 game-changers over de hele wereld
  • In Nederland meer dan 35 jaar ervaring in de branche
  • Sinds 2011 actief in Suriname en tot op heden de grootste
  • Specifieke doelgerichte aanpak door de inzet van young professionals
  • Wereldwijd bereik en altijd een sterk lokaal karakter
  • Environment, Social, Governance (ESG) hoog in het vaandel
  • In het bezit van dé duurzame oplossing voor de uitdagingen in de branche

Die oplossing…

Ja, daar zouden we nog even op terugkomen die oplossing… De verwachting is dat de huidige uitdagingen in Nederland ook de komende jaren een rol blijven spelen. Voor ons genoeg reden om voor het jaarsponsorschap te kiezen. Hoe behouden we gezamenlijk de kwaliteit van de branche als er bijna geen mensen te krijgen zijn, kosten de pan uitrijzen, klantverwachtingen de meest unieke customer experience verwachten en de complexiteit van klantvragen die overblijven toeneemt? Dat kan alleen als we allemaal een bijdrage leveren door onze kennis en ervaringen te delen.

Onze visie?

We geloven in ‘mix & match’, waarin het draait om: een optimale sourcingmix, een doelgroepgerichte aanpak, waardering en erkenning en de inzet van de nieuwste, mensgerichte technologie. Juist in de combinatie van deze componenten zit de ideale mix. Door samen te kijken naar wat er nu echt nodig is voor een goede customer experience, is het daadwerkelijk mogelijk om alle uitdagingen de baas te blijven.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen