Dit is de vakkundige jury van De Gouden Vink!
Dit is de vakkundige jury van De Gouden Vink!
30 januari 2024 
1 min. leestijd

Dit is de vakkundige jury van De Gouden Vink!

Op 1 februari gaan elf teams aan de slag met een realistische case van VodafoneZiggo volgens de 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van Milkymap. Kees Kerkvliet (TOTE-M), Friederike Niehoff (Experience Consultancy) en Sabine Oosterholt (VodafoneZiggo) vormen gezamenlijk de jury. Zij zullen op basis van de case-presentaties en kritische vragen de winnaar kiezen.

De Jury

Kees Kerkvliet
Als grondlegger van het Customer Journey denken in Nederland kan ik dit initiatief van harte aanbevelen. Hoe waardevol is het om op één dag de do’s en dont’s van Customer Journey Mapping mee te krijgen, een inhoudelijke teambuilding sessie te hebben met je eigen team en er misschien wel als eerste in de geschiedenis van KSF er vandoor te gaan met de prestigieuze prijs: De Gouden Vink.

Sabine Oosterholt
Bij VodafoneZiggo ben ik verantwoordelijk voor Journey & Process improvement. Wij zorgen voor een inspirerend programma op het gebied van Customer Journeys en dagen je uit de opgedane inzichten in de praktijk te brengen aan de hand van een echte case. Wij kijken ernaar uit om jullie te ontvangen en zijn benieuwd naar jullie creatieve inbreng en ideeën. Gaat jouw team de boeken in als de eerste winnaar van De Gouden Vink?

Friederike Niehoff
Ik kijk er enorm naar uit om als jurylid deel te mogen nemen aan De Gouden Vink en ben benieuwd naar de verschillende uitwerkingen van de cases. Door de multidisciplinaire samenstelling van de teams is dit een uitgelezen kans om van elkaar te leren.

Voor de teams wordt het een dag vol inspiratie, verbinding en competitie. Je leert niet alleen meer over customer journey mapping en de trends in CX, maar kunt ook nog eens het eerste team worden dat de Gouden Vink mee naar huis mag nemen!

De Teams

  • Language Institute Regina Coeli
  • Dialog Group
  • Blue Current
  • a.s.r. (drie teams van verschillende afdelingen)
  • Wengage
  • KSF
  • Concentrix + Webhelp
  • VodafoneZiggo
  • Bright6

De Gouden Vink wordt mede mogelijk gemaakt door:

Sponsoren Gouden Vink

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen