KSF Inspiratiedag: inhoudelijke terugblik

Deel dit bericht:
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin

“High tech met een sterke human touch,” zo omschrijft directeur Geeske te Gussinklo wat er op donderdagmiddag de revue passeert tijdens de speeddatesessies van de KSF Inspiratiedag 2021. “We zien veel innovatie, veel AI die wordt ingezet voor de klant én voor de medewerker. Vooral die medewerker is belangrijk in klantcontact: als hij plezier in zijn werk heeft en de klant moeiteloos kan helpen, heeft de klant een prettige ervaring met het merk. De menselijke factor blijft voor de customer experience van essentieel belang.”

Na een vlotte opening van de KSF Inspiratiedag op 11 maart 2021 gevolgd door een flitsende presentatie van Tom Jessen, vinden de speeddates plaats met 20 experts, leden van de KSF.

Blik hier inhoudelijk terug op de presentaties van de experts van de KSF Inspiratiedag 2021:

Bekijk hier de presentatie van AtHand Serious Gaming over ‘Indrukwekkende klantcontactresultaten met gamification’
In deze presentatie zie je meer over de kansen van gamification voor klantcontact. AtHand’s gamificationplatform biedt veel mogelijkheden voor het inzetten van games in klantcontactcenters. Van onboarding tot sales games. Maar ook games die gericht zijn op verbinding en connectie. Nu in tijden van thuiswerken ziet AtHand de vraag naar de laatste oplossing toenemen.

Bekijk hier de presentatie van Avaya over  ‘CCaaS: Hoe creëer je een Schaalbaar en Flexibel Contact Center in de cloud?’

Een schaalbaar en flexibel CC in de cloud:

  • Makkelijke integratie door de API-firstbenadering en open architectuur
  • Moeiteloze en persoonlijke ervaringen leveren aan klanten
  • Verhogen van de tevredenheid en productiviteit van je medewerkers


Bekijk hier de presentatie van Calabrio over ‘WFM: invloed op je rooster via elk device op elke plek en op elk moment’
Employee-engagement: juist nu thuiswerken niet meer weg te denken is uit onze samenleving, en ook in het post-Covidtijdperk zal blijven, ontstaat de behoefte voor medewerkers om overal, via elk device hun planningszaken te kunnen doen. Het is echt niet meer van deze tijd om via een desktopapplicatie je rooster te wijzigen.


Content Guru over ‘De nieuwste tools voor een optimale omnichannel customer journey’
Tijdens de KSF Inspiratiedag presenteerde Content Guru de laatste klantcontactoplossingen voor de beste omnichannel experience en liet het demo’s zien van o.a. Knowledge Management en CRM.


Bekijk hier de presentatie van DDM Consulting over ‘Kennismanagement en AI onmisbaar voor toekomstig klantcontact’
Kennismanagement en AI lijken onmisbaar voor toekomstig klancontact. Laat je met deze presentatie inspireren over geïntegreerde systemen voor contactcenters, kennismanagement en bot-technologie. 


Bekijk hier de presentatie van e-bot7 over ‘Betere, snellere en slimmere klantenservice-ervaringen met Conversational AI’
Betere, snellere en slimmere klantenservice-ervaringen mogelijk maken met Conversational AI.  Het kan tegenwoordig moeilijk zijn om aan de verwachtingen van de klant te voldoen. In deze presentatie zie je hoe je gebruik kunt maken van Conversational AI en betere, snellere en slimmere klantenservice-ervaringen kunt bieden. Over alle kanalen, in elke taal, snel inzetbaar in je huidige omgeving.



Bekijk hier de presentatie van Freshworks over  ‘CX zal nooit meer hetzelfde zijn’
Freshworks vroeg wereldwijd 1.500 top klantenservicemanagers naar hun inzichten en voorspellingen voor CX in 2021. Wees beter voorbereid en leer meer over de belangrijkste thema’s die naar voren kwamen: 1)Messaging is het nieuwe telefonie, 2)Chatbots vormen de vuurlinie en 3) Geef uw remote staff superkrachten


Bekijk hier de presentatie van Genesys over ‘Service as a experience voor de beste klantinteracties’
Hoe verbeter je de customer – en employee experience? Gebruik AI en integreer digital marketing in het contactcenter. Door AI en integraties laagdrempelig te maken zorgt Genesys voor een oplossing waarmee je het verschil maakt voor klant, medewerker én organisatie!


Bekijk hier de presentatie van Webhelp over ‘Digitalisering is geen IT project maar een operationele journey’
Aan de hand van één casus zie je hoe je het werk en de impact voor medewerker en klant gemakkelijker maakt met Webhelp’s eigen live language tool Polyglot voor multichannelservices, Know your customer techniek en Work from home / work at the office techniek.


Bekijk hier de presentatie van KPN over ‘Innovatie en ontwikkelingen binnen het contactcenter’
Deze presentatie geeft je concrete handvatten, inzichten en tips voor het uitbreiden van Genesys Cloud met extra functionaliteit vanuit de API Store



Bekijk hier de presentatie van Next View over ‘Next steps voor technologische innovatie in klantenservice’
Deze presentatie neemt je mee in de ‘next steps’ voor service-innovatie (op basis van onderzoek). Je krijgt handvatten om er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan en inspiratie in hoe technologie je kan ondersteunen in deze ‘next steps’.



OBI4wan over ‘Excellente klantenservice over alle kanalen’
Digitale klantcontactkanalen zijn al jaren in opmars. Met social platformen, messaging apps, live chat en chatbots is het aanbod enorm. Hoe zorg je voor excellente klantenservice via al deze kanalen? De toepassingen van chatbots lijken eindeloos, maar is dat ook zo? Leer van de best practices uit de markt!

KSF Inspiratiedag – Effortless Engagement in een digitale wereld from OBI4wan on Vimeo.

 


Bekijk hier de presentatie van Orion Intelligence over ‘Automatisch klantvragen beantwoorden: combinatie FAQ en AI’
Met deze presentatie neemt Orion je mee in de kansen van het automatisch beantwoorden van klantvragen door middel van een pragmatische combinatie van FAQ en AI. 



Bekijk hier de presentatie van Pegamento over ’24/7 Telefonische klantenservice bij Passend Lezen met EVA de Digitale Assistent’
Iedereen is wel bekend met de digitale assistent van o.a. Google, Apple en Microsoft. Maar hoe kun je deze technologie nou inzetten voor jouw klantenserviceafdeling? Zie hoe Pegamento deze technologie inzet bij Bibliotheek Passend Lezen. Hoe EVA 24/7 telefonisch klanten te woord staat en taken afhandelt en welke effecten dit heeft op o.a. wachtrijen, AHT maar ook klant- en medewerkertevredenheid.


Bekijk hier de presentatie van Polly.Help Kennismanagement over ‘Het juiste antwoord over alle kanalen’
Laat je inspireren over de kansen en voordelen van kennismanagement. Polly.help neemt je mee in hoe je kennis kunt beheren en delen voor een optimale klant- en medewerkerervaring, op elk kanaal en in elke taal.


Bekijk hier de presentatie van Sabio over ‘Agent Assist met Google en Twilio in 20 minuten’
Agent Assist is ontworpen om het gesprek tussen klant en agent voortdurend te analyseren. De onderliggende AI haalt belangrijke informatie naar boven om de agent in realtime te helpen, zodat deze deskundige antwoorden kan geven en sneller tot een oplossing kan komen. Zie hoe je een intuïtieve klantenserviceomgeving bouwt en tegelijkertijd naadloos integreert met bestaande contactcentertechnologie. 

Bekijk hier de presentatie van Tracebuzz over ‘ ‘Messaging: het meest effectieve (en grootste) klantcontactkanaal’
Wat kan messaging betekenen voor jouw organisatie en klanten? En wat levert het op als je het goed inzet? Een inspirerende presentatie met een demo en mooie cases van Knab, bol.com, Albert Heijn en hollandsnieuwe.

Verint over ‘Analyseren, automatiseren en operationaliseren: concurreren op CX’
We beoordelen alles door een CX-bril.  Organisaties weten inmiddels dat ze moeten concurreren op customer experience. Wat als een Experience Management (XM) -oplossing rekening zou kunnen houden met alle feedback van klanten en medewerkers, prioriteiten zou kunnen stellen en overal inzichten zou opleveren? Kom via deze presentatie meer te weten over hoe XM je op weg helpt naar volledige volwassenheid met meer tevredenheid, loyaliteit en aanbevelingen.


Bekijk hier de presentatie van Telecats over ”Routeren van klantcontact met spraakherkenning en AI’
De juiste match van mens en technologie zorgt voor de optimale klantreis. Ervaar hoe het routeren van klantcontact met spraakherkenning kan bijdragen aan het inrichten van klantvriendelijke service. Waarbij de techniek de mens optimaal ondersteunt en eenvoudige contacten met conversational self service afhandelt. Een innovatieve oplossing met een bewezen ROI en een positief effect op de NPS.

Bekijk hier de presentatie van Zendesk over ‘Messaging kanalen & flexibele klantenservice-strategieën: de opvolgers van omnichannel’
Deskless klantcontactmedewerkers; dat aantal snel uitbreiden tijdens piekperiodes door het inzetten van je medewerkers die niet in het contactcenter werken? Je agents eenvoudig en snel thuis laten werken op exact dezelfde manier als waarop ze op kantoor werken?

Snel op- en af kunnen schalen om jouw klantenservicekwaliteit hoog te houden, terwijl de context (onverwacht) verandert, is belangrijk om een loyale klantrelatie op te kunnen bouwen. Maar hoe doe je dat op een kostenefficiënte en snelle manier? En hoe kun je eenvoudig communiceren via de messagingkanalen die je klant het liefst gebruikt, zoals WhatsApp, Instagram en Facebook? Samen met klant Albelli maakte Zendesk de doorvertaling naar de praktijk en gaven ze tips en tricks.