Opname | Webinar herziening ISO 18295
Het voorstel om een nieuwe internationale normcommissie op te richten voor de herziening van de ISO 18295 is aangenomen. Dat betekent dat er komende periode internationaal overleg zal gaan plaatsvinden over de inhoud van die herziening. Wil je meer weten over dit proces? De eventuele gevolgen voor jouw certificering? En de stand van zaken? Paul van Ladesteijn, ISO 18295 consultant van KSF, praat je bij.
Bekijk de opname van het webinar over de herziening van ISO 18295 op 14 feb 2025.
NL normcommissie
Wil je actief meewerken aan het tot stand komen van de herziene ISO 18295? Of KSF daarbij ondersteunen? Neem contact op via directie@klantenservicefederatie.nl.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.